Söndag

 
Det blev ett sent första inlägg denna söndag trots att jag varit
vaken några timmar. När jag vaknade imorse kände jag mig
inte lika "tjock" i huvudet även fast yrseln och dåsigheten var kvar.
Jag har inte varit ut på en vecka eftersom jag mått extremt dåligt
av den nya medicinen, så nu när jag kände mig lite bättre tyckte
jag att en kort promenad vore bra för att få frisk luft. Men nä,
jag fick ge upp nästan direkt. Det tog lång tid att klä på sig och
kändes bara jobbigt, sen när jag kom ut och började gå blev rygg-
värken värre och det kändes tungt i benen samt ostabilt då jag
är dåsig och har yrsel. Njöt inte alls utav promenaden utan det
var bara jobbigt, så efter några minuter gick jag hem. Den korta
sträckan var väldigt jobbig, jag var helt slut och svettig efteråt.
Läskigt hur det kan vara när man inte mår bra..
 
 
Så nu har jag istället tagit på mig morgonrocken igen, fått i mig
en sen frukost och ska lägga mig och vila. Mycket mer än så
händer inte idag, bara vila och hoppas att måendet blir bättre.
Hur avslutar ni er vecka?

Kommentarer
Postat av: N

Vad jobbigt.. Hoppas du mår bättre snart!

2016-10-09 @ 15:57:55
URL: http://nouw.com/nathalienyren
Postat av: Petra

ja det var mysigt 'är nu hemkommen från en trevlig eftermiddag men är nu helt slut i kroppen.

Det har jag inte gjort ännu utan kommer smaka den i kväll tänkte jag.

Kommer upp ett inlägg sen vad jag tyckte om chokladen

den smakade jag på i onsdags då det var choklad provning i matbutiken den är riktigt god.

håller tummarna för dig ska du veta.

hoppas det blir bättre för dig

2016-10-09 @ 15:58:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Åh, det låter inte alls roligt :/ Hoppas de kan göra något åt det med tabletterna så det inte fortsätter såhär!

2016-10-09 @ 16:08:59
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: NICOLE

Ojoj :(( Ja precis som du skriver är det lite läskigt och obehagligt hur det kan bli.. hur det kan slå om. Men det är så det är just nu och som vi pratat om får du prata med din läkare och hoppas det finns någon bättre lösning :)
SV: Nä precis! Funkar inte vardagssysslor så kommer du ju heller inte kunna jobba.. grundläggande först! Och de större bitarna sen.
Visst är det mysigt att äta ute =) Vi gör det en hel del faktiskt. Eller nä inte just nu då jag är mycket hos mina föräldrar och Henrik i skövde, men i vanliga fall. =)
Vet du vad Pinchos är? Man beställer ju genom telefonen och det är massa smårätter. Tror man ser rätt bra på bilderna i mitt senaste inlägg. Jag beställde lax, sötpotatispommes och kycklingspett =) Mumsigt värre :D
Idag har vi ätit sconesfrulle, sett Bonde söker fru-avsnittet från i onsdags, haft besök av min låtsaspappa och sen for Henrik. Han ska jaga i veckan. Jag har gått lite på stan och fixat lite här hemma =) Nu ska jag plugga och sen badaaa! Så härligt :D Hoppas du fått må bättre nu på eftermiddagen!

2016-10-09 @ 16:18:49
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Hanna

tycker det är så mycket socker i vissa av deras produkter därför ja knappt handlar där :)

2016-10-09 @ 17:29:21
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Flisan

sv: ja super kul :D jag hade en toppen helg :D

fy vad jobbigt!

2016-10-09 @ 17:46:05
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: MALIN

Usch... Krya på dig fina du! Kram

2016-10-09 @ 18:06:14
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0