Onsdag

 
Dra mig baklänges vilken träningsvärk jag har i ben och rumpa!
Om jag vankade fram som en pingvin igår när jag gick så är det
ingenting jämfört med idag, haha! "Mia pingvin" vankade fram
genom stan tidigare imorse med siktet inställt på gymmet. Brände
av ett rygg/axelpass, så som jag saknat det! Har nyss kommit
ur duschen och nu ska grötfrukosten fixas. Under dagen ska jag
uträtta ett ärende och sen måste jag skriva ut lite dokument.
Övrig tid av dagen ska jag och Diesel mysa i soffan tror jag.
Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: det är den där färdig gjorda från proprotein som jag dricker :D
så lite så :D

2016-10-19 @ 10:32:13
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Carolina Thoor

Härligt med den där träningsvärken. Det är verkligen en hatkärlek! För dem här två dagarna som jag nu har tränat, har jag inte onödigt ont, men ibland vid vissa rörelser känner man att det stramar åt och blir så nöjd över det hehe! :D
Förövrigt låter det som om du kommer att ha en mysig onsdag. Skulle också velat haft en sådan onsdag, då det är så tråkigt väder ute. Men istället ska jag ta mig till jobbet och arbeta ett kvällspass :) men gottar mig åt att pojkvännen min hämtar mig sedan i kväll. Längtar!

Sv; ja, det var super skönt med en ledig dag igår! Ja, det är också en av mina favorit frukostar! :D
Ja, men precis. Man fokuserar på att träna främst bålen och sedan även lite ben och rumpa i det. Mycket balans. Det var faktiskt riktigt roligt att testa på core och vi körde då core soft som var lagom trevligt då det var första gången. Men ingen riktig träningsvärk har jag inte. Utan jag känner bara som sagt då det i vissa rörelser stramar åt :P det är lite synd dock...

2016-10-19 @ 10:58:13
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Duktigt 😃

2016-10-19 @ 14:15:48
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0