Onsdag

 
Att vakna tidigt imorse efter att ha tagit tabletterna igårkväll
var inte lätt, det var tungt och varken kropp eller hjärna ville
samarbeta riktigt. Anledningen till den tidiga uppstigningen
var att jag ringde läkaren. Efter samtal är det nu bestämt att
jag får sluta med den senaste anti-depressiva medicinen
eftersom jag mår så dåligt av den. Istället ska jag öka dosen
ytterligare på den första anti-depressiva, Sertralin. Så nu hoppas
jag att måendet vänder snart! Men även denna dag dras jag med
ett dåligt mående.. Igår blev det lite "tröstshopping" hos Gym-
grossisten
, jag behövde fylla på mitt förråd med proteinpulver och
aminosyror och då "råkade" jag köpa ett Gold's gym tränings-
linne. Men snälla mamma ska betala det och ge som julklapp.
 
 
Den här onsdagsmorgonen bjuder på riktig kyla här i Kalix,
-3 grader. Snart kommer väl snön också.. Strax ska frukosten
ätas och så ska ett avsnitt av Desperate housewives ses.
I eftermiddag åker jag till mamma och stannar där hela helgen.
Tur att båda kusinerna jobbar här i Kalix, då kör en av dem med
min bil till ön eftersom jag inte är kan köra själv när jag mår såhär.
Hoppas ni får en fin onsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: jamen eller hur kände att det var dags nu när sommaren e över :P

så himla jobbigt att det börjar bli riktigt kallt nu, vill ha sommar igen haha :P

2016-10-12 @ 09:49:06
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Erika

Håller tummarna för att det blir bättre nu <3

sv. Åh tack, hoppas också det går bra så att jag kan ha det avklarat :)

2016-10-12 @ 14:58:51
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: JoJo

vad skönt ändå att läkaren gick med på att byta anti-depp på dig till den första. jag hoppas att det blir bättre för dig nu! <3

sv; du kan ju börja göra det sen när du känner att du har ekonomi för det. jag kan verkligen rekommendera deras boxar! :D

nej men usch, sådär ska du ju inte ha det :( hoppas att du kan få ökad dos på den första anti-depp som du åt istället för den där. :/

ja men att du smakade en tugga i somras är ju ett mini-framsteg som du säger. nästa gång blir det kanske två :P

usch. förstår att din helg var rätt dålig då du inte har orkat göra nåt.. hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart <3 jo min helg var bra tack. är synd bara att dom tar slut så fort. haha! :P
tack gumman, jag ska smsa dig sen om det som har med jobbet att göra. <3

2016-10-12 @ 16:03:30
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0