Måndag

 
Oj jisses så trött jag var igår! Drog en powenap på eftermiddagen
och somnade väldigt tidigt på kvällen. Utbildningshelgen tog hårt
på mig.. Som utmattad blir man fortare/lättare trött och det tar
längre tid att återhämta sig. Men med mycket sömn, vila och
återhämtning ska jag nog vara piggare inom någon dag.
 

Men att sova länge idag gick verkligen inte.. Den där jäkla
ångesten ligger och gnager både i huvudet och bröstet. Ååh!
Oro, ångest, skam och skuld, ja negativa känslor och tankar.
Just idag kan jag sätta fingret på varför jag har denna ångest
och nedstämdhet men det gör det inte lättare för det, snarare
svårare.. Istället blir det att jag skäms. Jag vet inte ens vad jag
ska skriva just nu, det är svårt att uttrycka sig och tankar snurrar.
Jag vill berätta allt för då kanske ångesten blir mindre, samtidigt
vill jag inte berätta nått, och ibland lite men inte det allra privataste.
Det är inte lätt..  Gruvar mig inför dagens sjukhusbesök då jag
vet att det kommer bli jobbigt med dagens ämne, varav ångesten.
Jag känner nästan panik i bröstet igen, ett tag sen den känslan
fanns..Usch, vill inte. Idag är en sämre dag och jag har extremt
svårt att hantera ångesten just nu..
 
 
Efter det jobbiga sjukhusbesöket ska jag åka till mamma och hämta
hem Diesel, han har varit där under helgen. Jag tänkte stanna på
ön till onsdag eftersom mamma fyller år imorgon. Just nu längtar
jag bara efter att sjukhusbesöket blir överstökat och jag får sätta
mig i bilen, vrida upp musiken och försvinna i den världen en stund..
Hur börjar er vecka?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas allt gick bra ❤️

2016-10-31 @ 14:22:46
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0