Luleåtrip

 
Oj vilket toppenbra dygn vi har haft i Luleå! Jag och mamma
åkte igår vid 13-tiden, var hos pappa en stund innan vi åkte in
till centrum där jag hade ordnat en överraskning åt mamma.
Var in på några affärer och köpte lite nödvändigheter, sen gick
vi till en kinarestaurang där jag bjöd henne på middag. Efteråt
hade jag bokat bio till oss, blev att se Jag älskar dig - en skils-
mässokomedi. Den var faktiskt rätt rolig och bra, helt klart
sevärd! Sen blev det sällskap och film resten av kvällen/natten.
 
 
Idag blev det en tidig uppstigning efter få timmars sömn men
det gick bra. En mysmorgon med kaffedrickande och tv innan
vi åkte till Storheden. Kom hem redan vid 13-tiden så har hunnit
packa upp, ätit mat och sånt. Nu ska vi se Wahlgrens värld och
Tunnelbanan innan det blir en myskväll framför Idol.
Ha en bra fredagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad härligt! 😃

2016-10-21 @ 19:37:32
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0