Lördag

 
Jag brukar gilla fredagar och tycka de är mysiga men gårdagen
var verkligen ingen höjdare.. Jag var dåsig och mådde konstigt
hela dagen, det gav aldrig med sig. Nu är jag nyvaken och
mitt mående är oförändrat men jag hoppas att det blir bättre
under dagen. Det blir en lugn lördag för mig, ingen idé att göra
upp planer när man mår såhär med skiftande mående. Sitter
just nu med en mugg nybryggt kaffe jämte mig och tittar på
Jims värld. Det får bli en soffdag med tv/serietittande och
massa vilande eftersom jag mår såhär konstigt. Tänkte
försöka besvara några kommentarer nu och sen göra en
god helgfrukost, får passa på idag när jag inte mår illa.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vaknade med ont i ena halvan av huvudet, haha, gissar på rödvinet från igår. Men så kan det vara ibland, så måste det få bli ibland, när allt man vill är att krypa ner i soffan och skåla med Erik. Jag är lite känslig mot rödvin, hur litet glas det än blir ;P

Hoppas att ditt mående stabiliseras under dagen <3

2016-10-08 @ 10:22:00
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Petra

ja det var verkligen gott blev massor med matlådor och var gudomligt gott då jag hade parmesanost i stället för vanlig ost det tipsar jag om.

ja det var som i går torsdag då fick jag ringa och sjukanmäla mig då jag mådde fruktansvärt dåligt då log jag kvar i sängen hela förmiddag men piggnade på eftermiddan igen

än så länge har jag inte märkt någon skillnad på sömnen än men få hoppas jag gör det snart så jag få sova bättre

usch vad tråkigt att höra att du mår dåligt av medicinen hoppas det blir bättre snart.

Ja men har nu märkt den senaste månaden att det ör tufft att jobba och så

2016-10-08 @ 12:05:24
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

ja det var verkligen gott blev massor med matlådor och var gudomligt gott då jag hade parmesanost i stället för vanlig ost det tipsar jag om.

ja det var som i går torsdag då fick jag ringa och sjukanmäla mig då jag mådde fruktansvärt dåligt då log jag kvar i sängen hela förmiddag men piggnade på eftermiddan igen

än så länge har jag inte märkt någon skillnad på sömnen än men få hoppas jag gör det snart så jag få sova bättre

usch vad tråkigt att höra att du mår dåligt av medicinen hoppas det blir bättre snart.

Ja men har nu märkt den senaste månaden att det ör tufft att jobba och så usch vad jobbigt för dig hoppas du orka jobba snart

ja det ska göra får ser vad som finns i min mataffär.

2016-10-08 @ 12:07:15
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Hoppas idag blir en bra dag för dig :)

2016-10-08 @ 13:14:25
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Hanna

ja jag köper nästan bara grejer ifrån mmsports, mest för att ja står bakom allt och sen för att ja faktiskt är sponsrad nu mera :D

2016-10-08 @ 14:21:31
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: NICOLE

Hoppas hoppas dagen blir bättre för din del!! =)
Jag är hemma nu (som du såg igår) och vi har en riktig mysdag, love it! Sen ska vi ut och äta, ser så framemot det =)
SV: Nä vi tar det mest lugnt faktiskt:) Behövs. Vi gör ju alltid så himla mycket hehe busy people så det är skönt att bara vara hemma nu för en gångs skull:)
Haha jaa precis, man ser bara munnar som snackar hela tiden ;) Men det är ju så det ska vara =D
Jopp det är deg runt om, och det var en riktig upplevelse tycker jag, jag funderar på om jag ska köpa dem idag med!
Aha okej.. nä du får prata med läkaren sen och komma fram till något. Går ju inte att ha det såhär :((

2016-10-08 @ 15:09:35
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Caroline

Svar: Du ska göra det som känns bäst för dig, så känns det bäst att gå tillbaka till den tidigare medcinen så tycker jag att du ska göra det! Så länge du mår bättre av det. För som du säger så är det ju inget liv att ligga på soffan och må dåligt. Men det kanske man behöver för att orka resa på sig till slut! Jag har också gruvat mig över att ens bli sjukskriven men både min studievägledare och psykolog så att det var det bästa, så då får man ta det! Jag hade liksom 74% frånvaro i skolan, det funkar liksom inte. :( dom märker ju att något är fel då liksom!

Efter 10 år av psykisk ohälsa (panikångest, ångest, depression) så gick jag typ in i väggen i våras och vart inlagd på psykavdelningen. Jag vill inte skriva nå nämre om det såhär öppet på en blogg där vem som helst kan läsa, det är rätt personligt. Så det var dags för mig att ta tag i det och det var också då jag sökte hjälp. Jag var ju ledig under sommaren och trodde det skulle göra susen men icke, jag vart bara mer och mer utmattad under hösten nu och därför är jag nu sjukskriven kan man säga. Så en blandning mellan depression och utmattad kan man väl säga kort och gott :( <3

2016-10-09 @ 12:28:45
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0