Lördag

 
Åh vilken underbar lördagsförmiddag! Började morgonen
med nybryggt kaffe och tända ljus, sen åkte jag till gymmet och
brände av 80 minuter cardio + magövningar. Mitt i cardion när jag
lyssnade på senaste poddavsnittet av Tyngre Fredagsmys
läste de upp min fråga i podden. Gissa om jag blev paff!
Men så kul!! Efter det tuffa gympasset har jag haft mini-spa med
body scrub, hårinpackning, body lotion, klippt tånaglarna osv.
En mysig och bra start på denna dag! Nu ska jag äta en sen
frukost och sen blir det mysdag i soffan med Diesel, tända ljus och
se ikapp några serier. Myslördag!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: tack :D

lyssnar faktiskt inte på poddar :P

2016-10-22 @ 15:49:39
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: NICOLE

Har aldrig lyssnat på den podden:) Måste ta och göra det! Och vad kul att de valde just din fråga =D
SV: Jo vi hade det toppen :) Och kycklingtacos är ju bara såå gott ;) . Låter mysigt med lugn kväll och godis! Jag har köpt en vegans choklad idag som jag sökt efter sååå länge och helt plötsligt idag så såg jag den bara! Ska bli såå spännande att testa *.*
Jo det är ju bra att köra på det man brukar, då vet man vad man får och att det blir bra (gott) ;D
Det beror vad för sorts hemtenta såklart :) De finns ju lättare och svårare. Vi har haft en del hemtentor men de är ju absolut inte enkla, svaren står ju inte alltid i böckerna utan de lindar in frågorna lite snyggt sådär.. så får man verkligen tänka ihjäl sig.. men det har ju gått bra hittills så, jag hoppas även denna går fint :)
Den ska vara inne nästa torsdag men då ska jag jobba så siktar att bli klar nu till veckan :) Alltså inte den torsdagen som kommer utan v44 :)

2016-10-22 @ 17:14:38
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Kul att dem läste upp din fråga! :D

Sv; ja, precis. Ingen förändring typ. Alltid samma typ av väder varje dag :P

Förstår att det kan bli roligt att gå långa promenader eller liknande om man lyssnar på en bra podd :)

Tack ska du ha! Nej, än har det inte blivit bättre så att jag kan träna i alla fall. På tisdag som tidigast kan jag börja träna tyvärr. Men får hålla ut. Men så trist då man väl kommer igång och den här veckan hade jag tänkt ta gen med förra veckan, men då blev jag sjuk istället :(

2016-10-22 @ 17:31:10
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV: Jag har bloggat om den nu så du får se om det var den du har sett ;) Tyvärr är det ju så att de bästa alternativet ofta är det dyraste.. men mat/gottis är jag noga med vad jag äter så då betalar jag hellre mer för något bra =)
Nix ingenting från djur eller animaliska produkter utan bara växtbaserat :) Den var supergod!
Jag testade lussekatts-propuden tidigare i veckan.. jag älskar ju lussekatter men den där tyckte jag smakade tillsatta ämnen bara.. :(( Men den funkade. Dock inte alls bättre än chokladen :) Hoppas du gillar den mer =)
Vi har tränat, varit till biblitoeket en sväng och nu ska vi äta lax *.* :D Och bara ha myskväll!

2016-10-22 @ 17:54:55
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Vad härligt det lät och skönt att läsa att ditt mående har vänt på sistone!

SV: Det kommer inte från någon faktiskt. Jag hittade det bland namnförslag och hade skrivit upp det när mannen ringde en dag från jobbet och sa "du, jag har fastnat för Moa" så så blev det. Hennes andra två namn är dock från släkt/vänner.

2016-10-22 @ 18:01:24
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Svar; nä känns ju lite som det bara är för att "snoka". Tyvärr många som inte ser något fel med att jag får dem frågorna då jag är "offentlig" 😔

2016-10-22 @ 18:22:22
URL: http://sofiawerlin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0