Grekland

 
De senaste åren har jag varit extremt sugen att åka till Grekland
på utlandssemester. Jag har bara hört positiva ord om landet och
öarna. Både vad jag hört och sett på bilder så verkar Grekland
vara himla fint, ett bra turistställe, bra stränder, god mat etcetera.
Jag är så sugen att åka dit, främst till Kreta eller Rhodos.
Det är sjukt många år sen sist som jag var utomlands (om man
inte räknar Finland) så det börjar snart vara dags för en resa
tycker jag. Måste bara samla ihop pengar först..
Har ni varit i Grekland? Vad tycker ni i så fall om resmålet?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: haha jamen eller hur :P

har aldrig vart i grekland men skulle gärna vilja åka dit :D

2017-02-06 @ 16:03:54
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Carolina Thoor

Haha sade nyss till killen att det här inlägget skulle kunna varit skrivet utav mig haha! Men ja, jag håller helt med dig! Grekland låter som ett jätte trevligt land att besöka och jag skulle verkligen behöva/vilja åka utomlands nu och bara rå om mig själv. Förhoppningsvis åker jag och Niclas till Barcelona under mars så håller tummarna för det! :)

Sv; javisst blev det snyggt?! :D
Den är också inbyggd i väggen, hihi. Ja, visst är han duktig. Han kallas för snickaren där vi bor utav en anledning hihi ;)

Skojar du? Fan Ace Wilder är så jäkla grymt dålig ^^, spydde rakt ut i luften då hon kom i final haha. Sorry, men nej någon jag inte tycker om. Men resterande låtar tyckte jag var faktiskt helt okej och absolut låtar som jag skulle kunna lyssna på nu såhär i efterhand :)

Nej, men precis. Det är därför jag inte fattar hur USA kan påverka oss så mycket. Så läskigt faktiskt :/

Nej, men precis. Riktigt irriterande. Då jag är i Tyresö behöver jag bara åka bussar skönt nog. Men hemma hos Niclas pappa i Högdalen måste jag då ta tunnelbanan :P

2017-02-06 @ 17:33:42
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Åh det låter ju inte alls dumt :D jag har varit där och det var fantastiskt, gillade det verkligen :) Var på Kreta. Jag och Henrik har pratat mycket om Prag nu det senaste, hoppas vi kan komma iväg till våren/sommaren :) SV: Jaa det var en toppenhelg :D Som det brukar vara "hemma" =) Haha jaa det har jag också lagt märke till, att de är lika. :) Ja det blir riktigt roligt med lite nya ansikten på farmen! Undras hur de tas emot och hur de är i den stora gruppen :) Jo men bröd minns jag var något riktigt svårt för mig med! Men på något vis kom jag över det.. jag tänkte mycket på att "alla" ju äter det och det är ju ingen fara. Sen har jag alltid tyckt att det varit viktigt med förebilder. Att jag har sett att en förebild ätit något jag tyckt var jobbigt, har gjort att jag också känt att jag kunnat. Njae jag kan fortfarande ibland känna svårt med mjukt bröd, typ pizza eller maraboukakor. Men jag grejen är den att det nu inte ger mig ångest utan mer ... vet inte hur jag ska förklara? Jag mår inte dåligt av att äta det men om jag inte vaknar upp och har en helt platt mage på morgonen kan jag känna att det var "ovärt med pizzan igår" tex , men nu kan jag liksom ta det MYCKET bättre. Förr hade det varit träning och sallad som gällde men jag har också insett att jag vill kunna njuta av det goda i livet, jag älskar livet. Jag älskar nyttig mat men också choklad, jag vill liksom inte behöva välja.. Så jag kan ha svårt för det vid vissa tillfällen men så ser jag att andra äter och då gör jag det med, med gott samvete nu :)
Mina planer för veckan är typ obefintliga just nu haha.. jobb och plugg ;) Själv? =)

2017-02-06 @ 18:47:18
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

det är fint i Grekland var på Kreta när jag var liten.

det är väldigt fint i grekland

2017-02-06 @ 18:52:00
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag har aldrig varit i Grekland, men jag vill gärna åka dit!

2017-02-06 @ 18:54:50
URL: http://nouw.com/bellss
Postat av: JoJo

syrran och hennes sambo har varit på rhodos och det såg ut att vara helt magiskt där! :D

sv; jag måste verkligen testa göra det nån dag. det verkar såå gott! :D jordnötssmör är ju så himla gott. så förstår att du kunde äta det direkt ur burken ibland. det kan jag också göra när det finns hemma ;)

absolut! det är hemskt vilken skev syn samhället har på kroppen och skönhetsidealet och är inte alls konstigt som du säger att folk får ätstörningar och är missnöjda med sina kroppar. jag är en av alla som är missnöjd med sin kropp :/

jag har haft åldersnoja sen​​​​ jag fyllde 20 typ ;o och känns inte alls kul att jag är närmare 30 nu än 25. hahaha!

jag fick som du vet stickningar i fingrarna och ansiktet igår. kinderna och pannan. hahah! märker att jag får mer stickningar när jag tar pwo på tom mage. idag blev det bara lite i fingrarna. blev nästan besviken över att det var så lite xD vad smart att du och en kompis delade på ett flak när det var black friday :)​​

2017-02-06 @ 19:27:09
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Erika

Vill också till Grekland inom en snar framtid :) Jag är dock sugen på Santorini.

2017-02-06 @ 19:32:32
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: moa

skull också kunna tänka mig resa till Grekland, =) önskar dej en fortsatt trevlig kväll gumman <3

2017-02-06 @ 20:47:39
URL: http://nouw.com/moamedalicia
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har varit på Kreta, det var supertrevligt :D Mamma, pappa och storasyster ska till Rhodos i maj, de är såååå laddade!

Eftersom du fortfarande har läkare och psykolog så passa på att lyfta dessa tankar också, tänker jag. De kan säkert addera KBT för att hjälpa med dessa tankar. Jag fick en ny tid till psykologen igår, men den blir inte av förrän vecka 8 :/

Ja, gud, kom ihåg att logga in på Bostaden. De som ligger först i kön nu har bostadskö från 2010 så... för oss som har från 2015 är det ju bara kört... :/

2017-02-07 @ 07:43:10
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Boel

Aldrig varit där men vill gärna åka dit :)

2017-02-07 @ 09:01:12
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Har varit mycket i Grekland, främst Kos men det är riktigt många år sen... Älskar!

2017-02-07 @ 09:40:26
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0