Fredagsfys

 
Är det verkligen fredag idag? Det känns snarare som en söndag.
Gissar att det beror på att jag åkte hem från mamma idag, vilket
jag vanligtvis gör på söndagar. Man kan säga att jag bara är hem
och vänder en snabbis idag för tidigt imorgon åker jag iväg på
utbildning. Kom hem vid 15-tiden och vände i princip bara i
dörren innan jag gick till gymmet. Kände att ett rejält cardiopass
behövdes för kosten har inte varit den bästa i veckan och så
blir det ingen träning alls i helgen. 65 minuters cardio + lite mage
blev dagens pass, nöjd tjej! Nu ska jag gå igenom packningen
och se så allt viktigt är med, sen väntar Idol-tittande innan sängen
kallar. Klockan ringer 05.20 imorgon..
Hur spenderar ni fredagskvällen?

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

kör med mkt på fb, men kläder tycker jag är svårt och sälja där, så då är tradera bättre. Men stora saker säljer jag bara där, blocket har jag helt övergett!

2016-10-28 @ 20:18:08
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Petra

Nä det har jag inte har inte haft så mycket bryn så tyckt att det inte är lönt att noppa ögonbrynen

Jag har haft hemska mardrömmar och tänker mycket på döden vad som händer efter döden har till omed börjat planera min begravning har såna hemska drömmar som jag drömmar i mina drömmar har inte tänkt på detta utan bara drömmer så jag är livrädd att jag inte ska vakna upp när jag somnar.
Jag tycker detta är fruktansvärt jobbigt
Så jag hoppas verkligen jag kan få någon hjälp mot sömnen

2016-10-28 @ 20:22:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

fredag spenderades med lite TV och somnade i soffan strax efter nio :P

2016-10-29 @ 18:13:32
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0