Fredag

 
Jag är så less dessa jäkla biverkningar från den nya medicinen!
De påverkar mig både psykiskt och fysiskt, jag fungerar verkligen
inte som jag ska.. Hoppas verkligen det ger sig snart för att
vara extremt dåsig, trött och yr varje dag till långt in på dagen
är inte kul, man blir begränsad och kan inte göra något på hela
förmiddagen för att man inte orkar och inte klarar det.. Blä!
Har nyss vaknat men är fortfarande väldigt dåsig så ligger i
soffan och väntar på att det värsta ska försvinna så jag sen
kan hoppa in i duschen. Efter det väntar frukost och så ska
jag spendera hela dagen i soffan framför serier och vila.
Har som sagt inte ork till annat, så det blir en väldigt lugn
och stillsam dag, och ikväll blir det Idol-tittande.
Jag hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Choklad har ja tröttnat på, men inte kanelbulle :D

2016-10-07 @ 13:44:06
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Caroline

Men åh vad jobbigt det lät! Kanske blir sjukskriven nu jag med :( Hoppas du mår bättre snart trots medicinen. Kram <3

2016-10-08 @ 08:09:04
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0