Corroded - Age of rage

En lite hårdare låt men såå bra!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är inte bestämt modet blir av men jag hoppas verkligen det blir aktuellt. Börjar nu spara och hoppas det blir aktuellt annars så får jag skjuta upp det tills när jag har råd med det.

Ja tror det kanske blir bättre efter några gånger få hoppas på det iallafall håller tummarna på det iallfall

Okej jag förstår

Det är så där idag har fortfarande huvudvärk men det försvinner på eftermiddan men har huvudvärk när jag vaknar upp så det är jobbigt få hoppas det försvinner snart

Jag hoppas verkligen det blir bättre snart när jag går upp i full stryka

hoppas du fick hjälp av vårdcentralen

2016-10-11 @ 20:49:36
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: MALIN

Vilken bra låt! Kram

2016-10-11 @ 21:33:50
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: NICOLE

SV: Jo det var gott! Och så kul att det går bra på mina coachande samtal som jag för! Glad att det går så bra :D Tack! :D
Ja och sen dessutom tänker jag att man kanske ändå vissa dagar "vill" försöka le och se det lite ljust, främst bland folk. För man vet vad som ändå förväntas av en och man försöker.. Och då kan man le. Men det syns ju inte utanpå hur man mår inuti.

Usch att känna sig blank och likgiltig är inte alls kul. Fy :(( Mm förstår, fy vad jobbigt. Hoppas verkligen att du kan få en annan lösning som känns bättre.
Jo mamma blev huur glad som helst =) Så kul. De behöver lite hjälp nu med, saker och ting stannade upp när farmor gick bort. Vilket jag förstår!! Det kan ta tid att repa sig från sådant och då kan hemmet lätt hamna på efterslätten.
Hoppas vc kunde hjälpa dig..

2016-10-11 @ 21:34:57
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0