Torsdag

Vaknade upp imorse vid 07 och insåg att det redan är torsdag.
Jisses så dagarna springer iväg! Idag är det 24:e vilket innebär
att det är en månad kvar till julafton. Wiie! Igår roade jag
mig med att slå in julklappar så julfeelingen blev ännu bättre.
Nu är det bara två julklappar kvar att handla, sen är jag klar
för detta år. Har ni köpt julklappar ännu?
 
 
Jag har nyss bränt av ett rygg/axelpass på gymmet och åh
så kul det är att vara tillbaka! Nu ska jag äta frukost och sen
blir det nog en promenad innan jag spenderar resten av dagen
i soffan. Har inga planer alls för dagen vilket känns fruktansvärt
skönt! Bara njuta av lugnet och sen ikväll se Tunnelbanan
och Wahlgrens värld.
Har ni några planer för denna dag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Vi är typ färdiga med alla julklappar och har slagit in. Det är bara en fotoalmanacka till mina föräldrar som ska göras men inväntar lite fler bilder innan jag gör i ordning den!

2016-11-24 @ 10:18:41
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Veckorna går så galet fort!
Inga julklappar är inhandlade ännu, får ta tag i det under nästa vecka..

2016-11-24 @ 11:02:04
URL: http://sofiawerlin.se/
Postat av: Hanna

duktig du är !

2016-11-24 @ 12:11:57
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: JoJo

vilket snygg linne! :D

sv; hihi jo jag vet gumman, vi är lika när det kommer till såna inlägg ;) kul att du också har dina air max som dina favvoskor! :D

då håller jag tummarna att det inte har blivit nå nya cellförändringar <3

kul att du hade det så bra i sthlm med tjejjouren i lördags! :D ja, jag blir så satans sur!! känns som att det alltid blir såhär när jag börjar träna igen efter ett litet uppehåll. men jag tror att förkylningen börjar ge sig så till veckan borde jag kunna träna igen. :P vad skönt att du är tillbaka på gymmet igen. känns ryggen helt bra nu? :)

ne men förstår dig. jag orkar inte heller vara social över snap jämt, så jag säger förlåt till dig också :P dessutom så har jag uppdaterat fb och när nån nämner mig i en kommentar nu så vibrerar telefonen även fast jag har fyllt i att den inte ska göra det. sååå irriterande!! hatar när det vibrerar pga sociala medier. sms är okej, men inte annars. det är stressande.. <3

2016-11-24 @ 19:40:34
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Natalia

Härligt!

2016-11-24 @ 20:30:29
URL: http://nouw.com/nattis
Postat av: NICOLE

Ja det är redan torsdag OCH en månad kvar till julafton :) Galet så tiden springer iväg!
SV: Jaa jag försöker kämpa på =) Men det funkar bra så det är ingen stor grej för mig så. Jag får så mycket beröm för att jag kör på med både och vilket är svårt för mig att förhålla mig till haha. Jag gör som jag måste :)
Skönt att du fick tag på läkaren så han till slut kunde sköta sitt jobb.. Fattar att du måste vara hyfsat trött på läkaren :(
Mamma köpte med sig polka-maraboun och herregud i min lilla låda så god den var!!! Mums :D Den får jag nästan köpa hem till helgen ;)
Men fy att det var en person som skrek fula ord till er. Man blir ju lite illa till mods kan jag tänka mig. Tur polisen fanns där :)
Och fy att ha blivit jagad av en alkoholist. Jag har aldrig varit med om något sådant och det är väl därför jag inte är rädd. Men så tänker jag att jag SKA kunna vara orädd, så jag tänker bara så.
Jag bloggar bara " på riktigt " . Jag kan förbereda lite men lägger alltid upp ett när det skrivts egentligen. Hoppas du får en fin fredag imorgon! =)

2016-11-24 @ 21:48:49
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0