Torsdag

 
Oj så härligt det var att vakna upp i egen säng efter att ha sovit
borta sedan lördag med undantag för en natt. Borta bra men
hemma bäst! Jag har fortfarande inte "repat" mig riktigt från
helgen och kalasandet utan är väldigt trött i både kropp och
hjärna, så att sova imorse behövdes verkligen. Jag hade tänkt
gå på en föreläsning idag men hälsan går i första hand och jag
behöver vila så har avbokat föreläsningen. Istället ska jag ligga
i soffan och mysa med Diesel, se någon serie och bara ta det
lugnt. Känner att kroppen verkligen behöver det nu..
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Det låter som en bra plan tycker jag! Vi ska äta lunch strax, hämta Charlie och sedan ska vi på gravsättning i eftermiddag.

2016-11-03 @ 12:26:24
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Hanna

du blir inte besviken i alla fall, den var gudomlig :D

2016-11-03 @ 13:01:19
URL: http://nouw.com/hannawahlberg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0