Tisdag

 
Det är bara veckans andra dag, tisdag, men det känns typ som
torsdag. Vet inte varför men det gör mig mer förvirrad än vad jag
redan är, haha. Jag har i alla fall nyss kommit ur duschen
efter att ha kört ett cardio- och magpass på gymmet. Nu ska
frukosten ätas och under dagen tänkte jag gå till Coop och
handla. Ser dock inte framemot att gå ut i -10 grader.. Alltså
jag förstår inte hur jag ska överleva -30 i vinter! Efter Coop
får vi se vad som händer, lutar åt en mysdag i soffan med
Diesel. Känner inte för att göra något idag utan bara vara.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

ja det va roligt med en spontan tripp till ullared.
vad tråkigt att du bor långt i från ullared det kan jag förstår att du har.

Det var min favorit choklad bland marabous choklad blev besviken när dom tog bort den.

det var den verkligen använde den chokladen till bakverk och var supergod att göra muffins på tyckte jag.

okej så akn det vara i bland men hoppas du kommer på något till din mamma.

nä tyvärr inte utan dom vet på jobbet att jag inte mår så bra nu så jag tar en dag i taget och hoppas jag får hjälp mot sömnen

2016-11-08 @ 14:59:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0