Next: Stockholm

 
Att vakna såhär tidigt som jag gjort idag (03.50) hör inte till
vanligheterna när det är lördag.. Men flyget till Stockholm
kallar så jag blir strax upphämtad för att åka mot flygplatsen.
Jag kommer spendera helgen i Stockholm för att fira att
Tjejjouren fyller 20 år och
representera Tjejjouren från
Kalix.
Känns så himla kul! Med mig har jag en annan tjej
också, skönt att slippa virra ensam i storstan, haha. Det är
en stor ära att få åka till huvudstaden och delta i detta.
Jag ser framemot dessa två dagar med fest och middag,
hotellfrukost och träffa folk från andra delar av Sverige.
Följ mig på Instagram (Miizing) för uppdateringar under
helgen. Nu ska jag dricka en mugg kaffe och fixa till mig,
sen åker vi. Whoop whoop!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo ja kissar exakt hela tiden haha 😂😂

2016-11-19 @ 10:27:51
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Boel

Gud vad roligt! Hoppas du får en grym helg :D

2016-11-19 @ 11:17:29
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: JoJo

sv; det känns verkligen helt underbart att dom äntligen är borta! :D <3 jag hoppas att det ser bra ut för dig när du ska ta nya prover sen i januari. <3

ja jag har sett både på fb och insta att du är i sthlm nu med tjejjouren, vad roligt! :D ja jag skulle egentligen vara med på en skönhetsmässa idag med oriflame men fick ställa in det då jag låg hela dagen igår med migrän plus att jag har blivit så satans förkyld så jag blir bara hemma och tar det lugnt. så typiskt nu när jag hade börjat träna igen. blir sååå arg!! ;o

det är väldigt stressande att man känner att man måste vara tillgänglig hela tiden. ibland får jag säga till folk som tjatar och säger till mig att jag är lite tyst av mig att jag inte alltid kan vara tillgänglig eller ha tid att prata över sociala medier. ;o

fetaost som är så gott ju! :P äter du halloumi då?

haha ja jag har en julmust kvar i kylen. är bra att spara ibland ;)

jag tycker själv att jag har varit duktig denna vecka. men igår åt jag chips och dipp och det har jag gjort idag med eftersom det blev kvar. men annars förutom det så har jag hållit mig borta från sånt :P

2016-11-19 @ 18:57:23
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0