Lördag

 
Alltså vilken träningsvärk jag har i benen, helt sjukt! Märks att
det blev ett hårt och tungt benpass iförrgår, men jag tog ju PB
så det känns toppen! Igår var det dock ännu värre med tränings-
värken plus att jag hade rejäl träningsvärk i rygg och axlar också,
så det blev en vilodag från gymmet. Men imorse vaknade jag upp
och var astaggad på ett biceps/tricepspass, så nu sitter jag och
laddar upp med kaffe och väntar att gymmet ska öppna 09.
 

Det är svinkallt här idag, -9.4 grader! Jag kommer frysa ihjäl
när jag ska till gymmet.. Funderar på att ta bilen istället, haha.
Efter gympasset, dusch och frukost har jag inga planer alls
utan får se vad som händer denna lördag. Lär bli en "innedag"
i alla fall då det är kallt ute. Haha hur fasiken ska jag överleva
när det sen blir -25 och -30 grader? Som jag sa åt en vän
igår när jag frös då det var 0 grader: Jag lever fortfarande i
Borås-klimatet och är inte van vid kylan, haha.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt med träningsvärk! =) Och så mysigt med så mycket minus :) Nu skulle jag verkligen trivas där uppe i norr.
SV: Jo det är en 7 år sedan jag såg dem och de var jätteduktiga då och de har ju utvecklats på den tiden så de är nog ännu bättre nu med :D
Hemma i Närke var det lite snö när jag åkte igår men här i Skövde är det inte så mycket :) Men det är lite vitt i alla fall så lite myskänsla är det! =)
Vi skulle egentligen ha åkt till Malmö för att se brorsan spela tv-pucken men tyvärr förolrade de matchen igår och ska idag spela om femteplatsen.. Känns inte värt att åka så långt tyvärr för det så vi stannar hemma. Men känns fruktansvärt tråkigt men de är jätteduktiga killarna som tagit sig så långt. Man fattar inte riktigt hur stor chansen är för dem:) Början på karriären.
Har du planer? =)

2016-11-05 @ 12:49:12
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Oxfilé planka är gott skulle Vilja prova på att göra planka hemma någon gång men tycker det är mycket besvär med såna där plankor

Ja vilken tur ska kontakta läkaren igen nästa vecka och ser om jag kan få något starkare

Okej vad jobbigt men tur att det blev bättre för dig

Ja det hade jag absolut vi kollade på en thriller med Bruce Williams i kom inte ihåg vad den hette men bra var den iallafall

Låter som en bra fredag du också hade






2016-11-05 @ 14:49:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Aha okej vad spänandet ska testa det någon gång.

Ja det är han verkligen

2016-11-05 @ 15:24:30
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0