Jobbigt

Idag har varit en jobbig dag. Ryggen har blivit lite bättre men
jag kan fortfarande inte träna eller gå promenader, det värker
fortfarande. Så någon träning har det inte blivit idag som jag
först hade tänkt/önskat, och det blir ingen imorgon heller.
Onödigt att dra på sig en värre skada för då blir träningsuppe-
hållet ännu längre vilket jag inte vill.. Eftersom jag inte har
kunnat träna sen torsdag och inte kommer kunna göra det
denna vecka heller, och att jag ätit massa godsaker i helgen
så är ångesten stor. Så jobbigt! Man sysselsätter sig med
massor, vandrar runt och gör allt för att försöka hålla ångesten
och jobbiga tankar borta. Det slutar dock med att man sen
blir extremt trött för all energi har gått åt till ångesten.
 

Ångest är pain in the ass för dem som inte vet, och ni som
vet - ni vet. Idag har varit en sån dag då jag önskar att jag
inte kände. Som det var tidigare i sommar/höst.. När man
är likgiltig och inte känner något. Jag hoppas det blir en bättre
och mindre ångestfylld dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Åh nej, jag lider verkligen med dig. Och jag känner delvis igen mig, trots att jag aldrig haft en ätstörning utan snarare en... matstörning. Svårt att förklaram men jag har verklige full sympati!

2016-11-15 @ 19:52:17
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

sv: ja det är otroligt roligt tycker jag att kolla tillbaka på gamla bilder! :)

2016-11-15 @ 20:42:32
URL: http://sandrasg.se
Postat av: Petra

Hoppas du mår bättre snart håller tummarna att ryggmärken släpper snart ❤️

Okej vad bra visst blir den krämigare mär man gör den dagen innan och ställer in den i kylen? Har för mig den då blir saftig och krämig med glasyren

Ja det var tungt att bädda i det har sån värk i armarna det väger 4 kg. Själv äter jag typ 10 tabletter dagligen då jag äter 3 på morgonen och 7 till kvällen väldigt bra att jag har medicinlåda annars så skulle jag glömma och tar medicinen svårt att hålla koll nu känner jag

2016-11-15 @ 21:10:27
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Ouff så jobbigt, vännen :(. Ångest är riktigt jäkla hemskt och man vet liksom inte vart man ska ta vägen riktigt. Usch. Jag snapade ju dig imorse och när du hade öppnat utan svar så tänkte jag att du nog kanske hade en sådan dag. (Inte för att du måste svara såklart utan hoppas du förstår min tanke).
Hoppas det blivit lite bättre nu under kvällen och att du lägger dig hyfsat i gott mod..
SV: Jo det är ju roligt att både skriva svar till listorna men också att läsa =) Du kanske lär dig något nytt om mig på de här listorna vem vet haha;)
Ja det låter som eran helg kommer bli kanoners :) Jag längtar också väääldigt till helgen.. För då är den här hemska hemtentan inskickad ;) Herregud så svår den är! Har suttit i 6 timmar idag, har skrivit 2 halva svar.. Puh.
Skönt att åka till mamma en sväng. Det känns alltid bättre när man har mamma i närheten, tycker jag. Minns när jag bodde hemma och kunde få panik över grejer då gick jag alltid upp till mamma.:)
Min vecka blir mest plugg och så ska jag packa imorgon för när Henrik slutat så ska vi till Närke:) Så jag blir kvar där rätt länge då eftersom jag ska jobba nästa vecka!
Mysigt med er jul ihop. Skönt i år när det är "som det ska" med släkten och så. Vi vet inte riktigt.
Jag har ju alltid firat vartannat år, så egentligen ska vi vara hos min pappa först och sen hos Henriks pappa. Men eftersom att min "farmor" gick bort tidigare kanske jag ska vara med mammafam ist. :) Ska se lite hur vi gör men det känns väl bäst att vara ihop, första julen utan henne.

2016-11-15 @ 21:10:43
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0