Hemresa idag

Arkivbild från föreläsning i Luleå, sep-16.
 
 
Helgen i Stockholm börjar lida mot sitt slut och sent ikväll
(vid 23-tiden) är jag hemma i Kalix igen. Det är svårt att beskriva
helgen med bara några ord, men jag kan säga att det har varit
fantastiskt roligt, givande, trevligt och intressant. Jag är så glad
att jag fick åka hit till Stockholm, en ära! Nu kör vi det sista
innan vi slutar 13. Sen ska vi ta oss till Arlanda och sitta där
ett par timmar innan flyget lyfter. Det går inte så bra med av-
gångar på söndagar..
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att du har befunnit dig i Stockholm i helgen. Och härligt att du har haft en bra tid här i huvudstaden! :)

Sv; ja, den serien är hur underbar som helst. Du behöver inte ha MTV, du kan se den på MTV:s hemsida eller på dreamfilm. Det är så jag ser på den serien :)

Jag har dock aldrig sätt Takida live, men jag har precis som du, alltid älskat alla deras låtar!

Jo tack, vi hade en toppen fredag tillsammans i shoppingcentret samt efteråt då vi var hemma med hela familjen! :)
Nämen härligt! Låter inte som en dum fredag eller helg för den delen :D

2016-11-20 @ 12:12:43
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Lillemmish

fiin blogg =)

2016-11-20 @ 16:27:01
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0