Walk

Vilket underbart väder dagen har bjudit på!   Vaknade upp
imorse jämte den fina och med solen strålande utanför fönstret.
Ett riktigt bra uppvaknande denna torsdagsmorgon! Det har
varit varmt och soligt hela dagen så bestämde mig för att gå
ut på en promenad efter middagen för att kunna njuta av solens
strålar. 5,5 km längs strandpromenaden fick jag ihop och har
nyss kommit hem. Tänkte ta itu med kommentarerna nu och
sedan får jag se vad som händer. Hoppas på att få umgås med
finisen en stund i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Underbar bild och underbart väder! Härligt med en skön promenad :D

Sv; självklart gör jag det! Personer som har en stor betydelse hos mig får ett inlägg tillägnat till dem! ;)

Sant. Jag håller med dig. Bloggen är inte prio ett, men ändå prio två hehe :D så jag bör ändå ha hunnit med. Men jag hinner typ med hälften och sen så sover jag på saken och då jag ska fortsätta dagen är det dubbelt så mycket xD så jag måste beta av allt på samma gång typ! ^^,

Låter som en mysig helg du har framför dig! Jodå, jag tror också att jag kommer att få en härlig helg! Imorgon slutar jag 13.00 så efter det blir det att kanske shoppa lite inför lördagen och sedan bara ta det lugnt. Kanske myskväll med god middag. Sedan så på lördag blir det klättring där vi tar med min näst yngsta kusin, sedan blir det fest till kvällen. Ska bli jätte kul! På söndag blir det morsdag samt Hammarbymatch. Så kommer att bli en toppen helg! :D

2016-05-26 @ 20:29:23
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: jessy

Haha ja, dom är ju söta nu med. Men hade ju inte varit fel med en liten plutt haha :D

2016-05-26 @ 20:40:04
URL: http://jessygunnarsson.com
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

åh så himla härligt!! Verkligen :)

jag försöker tänka positivt, men morgondagen är verkligen tuuung!! Alltså svintung. Hemskt att avsluta en vecka så... med start hos tandläkaren! Puh!

2016-05-26 @ 20:46:42
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Vem är denna fina nudå! :D Så spännande och härligt! =)
Skönt att ni haft soligt :) Vi hade soligt sen blev det kallt grått och regnigt och sen har det bara skiftat..
SV: jaa så skönt :D Ska bli härligt med lite sommarlov faktiskt och sen är det bara ett år kvar! Och du!! Har jag talat om att vi ska flytta? Haha minns inte om jag sagt det eller inte.
Jo det stämmer att jag har ett år kvar sen, och sen är jag klar :D Men kommer nog läsa till lite för att få en ännu bredare utbildning men då väljer jag ju helt fritt efter intresse och det blir ju roligt! Har en del planer =)

Mamma fyller år idag =) Men vi kommer fira henne hela helgen i stort sett :D men det ska ju vara speciellt med födelsedagar tycker jag, och speciellt jämna och nu blir hon ju 40 :)

2016-05-26 @ 21:13:04
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Härligt med promenad

2016-05-26 @ 21:26:22
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: CamillaEsi

så härligt med en promenad :)

2016-05-27 @ 00:45:38
URL: http://camillaesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0