Tisdag

 
Det underbara vädret och högtrycket fortsätter här i norr, finfint!
Idag är det lovat ungefär lika varmt som igår så jag håller tummarna.
På jobbet är det fullt ös även denna dag, men idag slipper jag nog
1½ timmes övertid som det blev igår.. Mycket att göra? Åh ja!
Även idag har jag en vårdplanering på sjukhuset, så det blir en
stressig dag.. Hade tänkt köra ett mag- och benpass på gymmet
idag men jag måste skippa benövningarna för jag har ont i ena
knäet.. Märkte det redan igår när jag gick och böjde mig, och
då jag ännu idag känner av det är det onödigt att belasta benen
och knäna med massa vikter.. Så det får bli ett kortare pass med
enbart magövningar. Efter jobbet ska jag ut och njuta av det fina
vädret igen, så härligt att solen värmer och visar sig till sent på
kvällen!

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Usch inget kul med ont i knäet :( Hoppas det går över

2016-05-31 @ 12:13:58
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Petra

Härligt att höra jodå den har varit helt okej

2016-05-31 @ 13:04:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0