Tisdag

 
Ja gårkvällen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Jag hade
bokat tvättstuga, stoppade tvätt i maskinerna och slog igång allt
men det hände ingenting.. När jag kom in i lägenheten upptäckte
jag att det inte fanns vatten, det kom ingenting alls ur kranarna.
Så något tvättande blev det inte.. Får bli en annan kväll, haha.


Ikväll blir det dock inte något tvättande. Istället blir det en mys-
kväll med förhoppningsvis bästa sällskapet. Men innan kvällen
ska en arbetsdag genomföras och den kommer bjuda på både
hembesök och utredningsskrivande. Förhoppningsvis går tiden
fort. Om jag hinner ska ett ben/magpass på gymmet avverkas
under lunchen, riktigt taggad inför det faktiskt!
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va snopet att vara utan vatten utan förvarning :p

Salladen var helt otroligt god! Älskar när man får plocka själv och det är lite annat än man är van vid. Champinjonerna var supergod! :)

Du har lite på gång längre fram då :D Mina helger är också planerade fram till midsommar typ men kommer spendera dom i hemtrakterna :D

På lördag ska jag och sambon till Hudiksvall för att kika på Norrlands största loppis :D

2016-05-24 @ 10:30:38
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: jessy

Vilken mysig bild!
- Tack snälla! :D

2016-05-24 @ 11:19:41
URL: http://jessygunnarsson.com
Postat av: Days by Johanna

Otur med tvättandet, hoppas du kan tvätta en annan dag!

Låter som du träffat någon? :)

2016-05-24 @ 12:57:04
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0