Sun

 
Är det inte typiskt.. När jag åkte hem från jobbet föll regnet från
himlen. Perfekt att ha en lugn kväll hemma och gå igenom post,
göra lite hushållssysslor, förbereda inför morgondagen och sånt
tänkte jag. Vad tror ni händer? Jo när jag bytt om till mjukiskläder,
tagit bort sminket och börjat med sysslorna så kommer solen
fram och nu skiner den för fullt utanför fönstret. Visst jag hade
kunnat avbryta allt och gå ut på en promenad (lusten fanns) men
då hade jag aldrig fått gjort sysslorna, så jag valde att stanna
hemma och göra dem. Men typiskt att vädret blev så himla bra
just ikväll när jag kände att jag behövde vara inne och få bortgjort
saker. Lovar er att det kommer regna imorgon när jag har planerat
en lång kvällspromenad..
 

Nå ja, nu ska jag lyssna på musik en stund och glo runt på datorn
i väntan på Outsiders som börjar 20.00. Kul att det programmet
startar igen, tycker det är kul och intressant att se. Sen blir det
Biggest Loser-tittande och efter det väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Typiskt när man gjort upp såna göra inne planer :)

Ja det är som specialpedagog, får se hur det går är jätteförkyld, men förhoppningsvis lägger det sig lite tills torsdag

2016-05-17 @ 20:10:52
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se/
Postat av: Tilda Barkselius

Så jobbigt när det är fint väder men man planerat dagen för dåligt väder hahah. Förstår verkligen känslan!

2016-05-17 @ 20:28:00
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Petra

ja finns på goggel så bara sök på bokviknin så kommer det upp bilder

2016-05-17 @ 20:38:07
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Nej så typiskt alltså! Men du kan ju ta en promenad senare i veckan =) Väntar också på Biggest loser nu :D
SV: ja så himla härligt :) ska löpa lite varannandag nu tänkte jag för att komma igång med det och få tillbaka min kondition :)

Låter skönt det! Jag hade stängning på jobbet och sen promenad hem för att ha pluggmöte som gick bra. Nu tar jag kvällen :D

2016-05-17 @ 21:03:08
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0