Onsdag

 
Trots en stressig gårdag och en sen kväll var jag rätt pigg imorse
när mobilen larmade 05.50. Kanske beror på att jag bara jobbar
halvdag (till klockan 12) idag, så skönt! Sen väntar några dagars
ledighet, jag ska inte tillbaka till kontoret förrän på måndag. Wiiie!

 
Kommer spendera förmiddagen med att skriva på jobbet, sen vid
12 ska jag uträtta ett ärende på stan innan det blir ett rygg/axel-
pass på gymmet. Får passa på att gymma idag innan jag åker
till Seskis i eftermiddag, för då blir det några dagars frånvaro från
gymmet. Kommer även va frånvarande från bloggen men tids-
inställda inlägg kommer.
Ha en trevlig långhelg nu för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Å så skönt med en halvdag! Idag är det minsann jag som är hemma och snorar hostar och har superont i halsen;) Inte alltför roligt men bättre att vila bort det så det inte blir långvarigt =)

SV: ja men visst är de! Vackra när de blir större men så oootroligt söta när de är små. Frand & Doris när de var små är som rena sötdrömmen haha.

Jag fick ju då en extra dag idag eftersom jag är sjuk och den spenderar jag hos mamma. Hon är också hemma och sjuk så vi säger att hon vabbar för mig;D imorgon måste jag baka till fredag eftersom att jag fyller då och ska ha kalas både fre & lör =) annars ska vi mest mysa och ha det bra, kanske shoppa och fika och så :)
Vad ska du hitta på mer? :D

2016-05-04 @ 11:15:02
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erika

Riktigt skönt med långledigt :)

2016-05-04 @ 18:52:15
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0