Onsdag

 
Hallå mitt-i-veckan-dagen! Onsdagen är här och helgen börjar
närma sig. Dock är dagarna framtills dess knökfulla med hem-
besök och möten från morgon till eftermiddag.. Galet mycket att
göra just nu på jobbet.  Idag kommer jag vara bort hela för-
middagen då jag ska till en ort utanför Kalix. Eftermiddagen ska
spenderas på kommunhuset där vi har dataträff, så någon skrivtid
blir det inte idag.. Under lunchen ska jag klämma in ett gympass,
rygg och axlar ska fortsätta byggas! Efter jobbet ska jag iväg
på middag hos finaste, myspys. Blir garanterat en bra onsdags-
kväll, men nu kallar frukosten så jag hinner fixa allt innan jobbet.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Här är också mycket att göra. Jag känner att helgen verkligen är LÅNGT borta nu. Det känns tungt och tråkigt, men vad gör man >.<

Majskakorna var så himla goda, jag skulle lätt kunna sätta i mig flera tiotal på raken ^^

2016-05-25 @ 08:52:42
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

åh mummss :)

2016-05-25 @ 12:44:39
URL: http://merakibeauty.se
Postat av: Caroline

Mmmmmm äggmackan! <3

Skönt med benpass, jag älskar att köra ben :D Körde en ny övning på gymmet i torsdags och jag har fortfarande ont i baksida lår xD

Låter som en härlig dag, och skönt att helgen börjar närma sig! Jag kommer sluta redan vid 14 idag vilket känns jätteskönt! :) Ikväll ska jag träffa en vän som jag inte sett på länge och sen lägga mig tiiidigt :)

2016-05-25 @ 13:01:05
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0