Kosmos

Idag skulle min älskade Kosmos ha fyllt 19 år. Jag och mamma
hämtade honom 1997 när jag var 6 år gammal. Han var min bäste
vän och fanns med under hela min uppväxt. De sista åren kom
Diesel in i bilden och de blev snabbt bästa vänner och skulle jämt
sova med varandra, tvätta varandra osv. Tyvärr fick vi avliva Kosmos
19/12-13 då han blev väldigt sjuk och fick problem med njurarna.
Det gick inte att rädda honom utan låta han somna in var det bästa
för honom. Saknar honom än idag. ♥
 

Sista bilden på Kosmos & Diesel tillsammans.
Morgonen då vi skulle till veterinären och avliva Kosmos. ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Ush, det är alltid jobbigt när djur måste avlivas. Men man får tänka att de haft en långt, friskt och lyckligt liv med en innan :)

2016-05-15 @ 17:04:34
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0