Fredagsfeeling

 
Arbetsdagen (och hela arbetsveckan!) är över och det känns
så skönt! Blev lite tight med tid efter hembesöket i förmiddags
och innan mötet klockan 13, men jag hann med ett gympass
ändå. Dock blev lunchen intagen i bilen medan jag körde,
haha! Vi slutade lite tidigare idag så jag har redan hunnit
äta middag och varit till bilaffären och visat glykolnivån (det ska
alltid kollas när det är nya bilar). Allt såg finfint ut med pärlan.


Just nu spelas hög musik som uppladdning inför att ta mig till
affären för mathandling. Ska försöka få tag i de tre nya kvarg-
smakerna som släppts, såg att en affär här i Kalix ska ha fått
in dem. Wiie! Hoppas de inte har hunnit ta slut redan.. Efter
handlingen ska jag faktiskt spendera kvällen som på den
"gamla goda tiden" då man gick gymnasiet och cruisade runt
med bilen på stan under helgkvällarna. Får se var jag hamnar
men det är en perfekt kväll att köra runt - solen skiner, det är
fredagkväll och folk är ute på cruis. Blir nog en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja så är det.

Jag få kolla runt och ser om jag hitta nån som faller i min smak

Okej jag förstör. Har använder aldrig plattången då jag har så pass rak hår utan använder locktången när man vill vara fin samt plattång med

Ska ärt snart sen blir det ut och springa tänkte jag. Vad ska du själv göra?

2016-05-13 @ 17:49:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: MALIN

Vilken härlig dag du har haft :) Kram

2016-05-13 @ 23:10:27
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: NICOLE

Så himla skönt med helg :) Vaknade imorse typ vid 05 och bara shit har jag försovit mig? Eller vilken dag är det? Så kom jag på att det minsann är lördag :D Härligt värre!
Lät som en mysig kväll för övrigt :)
SV: jaa jättegott :) Äter ofta det.
Hittade du smakerna? Såg en bild igår men såg inte så tydligt då var jag på kalas =)

2016-05-14 @ 09:28:09
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0