Torsdag

Gårkvällen spenderades liggandes i soffan
med vetekudden..


 
För andra dagen i rad vaknade jag upp med nackspärr.. Fick det
i tisdagskväll och igår var det riktigt hemskt, kunde inte alls vrida
huvudet åt sidorna. Voltaren och värmekudden var min bäste vän.
Med nackspärr och ont under ena foten hade jag inte oddsen på
min sida igår så gympasset gick dåligt. Det blev bara lite mag-
övningar innan jag blev besegrad av värken och fick gå hem och
ligga i soffan med värmekudden istället.


Men nu är det en ny dag och förhoppningsvis blir min nackspärr
bättre. Det blev aldrig något möte igår på jobbet utan det blir idag
istället. Sen väntar en dag på kontoret med utredningsskrivande.
Kommer inte träna efter jobbet idag utan tänkte köra ett benpass
under lunchen istället. Det är enda muskelgruppen jag kan köra
nu med nackspärren. Ska bli skönt att gymma under lunchen
för det innebär att jag kan gå hem direkt när jag slutar 17.
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch vad obehagligt med nackspärr brukar få det när jag är förkyld,

Tack så mycket ja det ska bli roligt med kalas. Få hoppas det blir trevligt.

Ja jag är på min vakt ska bli spännande och testa.

Ja idag är det mycket värre har inatt haft extremt ont i huvudet så jag har mått illa med inget roligt.

Okej skönt att det går framåt iallafall

2016-03-31 @ 13:43:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tråkigt med nackspärr! Har aldrig haft det tack och lov. Strongt att du gick och tränade ändå trots värk!

Sv; Ja alltså jag älskar bananpannkakor! Så himla gott och mättande :)

Jag tror det hör lite till jul och påsk att överäta ;) Huvudsaken man kommer på banan igen efteråt :D

2016-03-31 @ 16:58:31
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0