Söndag

Helgen börjar lida mot sitt slut så jag sitter uppkrupen i soffan
och myser med Diesel, tända ljus och musik. Bara P som fattas..
Helgen har gått lika fort som alltid med aktiviteter hela tiden.
I fredags åkte jag till mamma och då startade vi kvällen med
tacobuffé på Ö-pärlan. Supergott! Lördagen spenderade vi i
Haparanda med moster, shoppade inredning och Victorias
secret-body mist bland annat samt fikade på ett café. Bakade
även bondkakor med mommo.
 
Idag åkte jag och mamma tidigt på förmiddagen hit hem till mig
så jag har hunnit med massa hushållssysslor såsom tvättat,
bakat fröknäcke, handlat mat och gjort glutenfri lasagne. Mums
så gott! När mamma åkte hem gick jag ut på min andra
promenad för idag. Var så skönt väder idag så lite extra motion
skadade inte, fick bli det istället för ett gympass. Nu ska jag
läsa lite bloggar och vänta att Ink master och Farmen ska börja.
Vad har ni gjort i helgen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

okej vad bra att du slipper det jag behöver verkligen en ny cykel då jag måste ta fram

jodå den har varit bra hoppas din helg oxå har varit bra

2016-03-06 @ 19:57:38
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Låter som en bra helg! Härligt =) väntar med spänning på farmen och tinget, bland det bästa just nu :D Undrar vad som sker ikväll!!

SV: Haha jaa det är konstigt det där hur suget kan slå till på saker man inte ätit på länge :)
Skönt att du fick chans att sluta tidigare och därmed kunde starta helgen lite tidigare :D
Haha jaa visst är det svårt att sluta :) men man behöver fylla på de dipåerna också :) Jag har börjat juica i veckorna och då tycker jag det är bra att äta lite + på helgen :)
Vi har varit på jaktfest (igår) och idag har vi inte gjort något i stort sett , förutom träning! =) ha en bra kväll :*

2016-03-06 @ 19:58:29
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Låter som en härlig helg. I fredags tog vi bara dte lugnt, igår var mina föräldrar här och sov över till idag, idag mest slappat och set vasaloppet :)

2016-03-06 @ 20:21:25
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: miningalinn

Gott det ser ut, är så hungrig men har inget å äta, haha(:

Sv: ja veckan har varit asbra!(:

2016-03-06 @ 20:35:18
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Caroline

Gu va gott med glutenfri lasagne!

Sv; Aha, ja men så bra, den innehåller antar jag inte så mycket socker som sweet chili ;)

2016-03-07 @ 16:13:40
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0