Söndag

 
Söndagmorgon och vilodag från gymmet, vilket är välbehövligt efter
sex dagars tung styrketräning. Ni skulle se hur mina axlar ser ut,
har värsta tryckmärken/bristningar efter hacksquat-maskinen.
Det skaver och gör ont på axlarna när man pressar sig upp men
det är en grymt bra maskin för benen så märkena är värt, haha.
 

Igår blev det en mysdag med mamma efter mitt gympass. Vi åkte
till Morjärv och handlade på grossistkompaniet, bokade flyg till
Stockholm samt såg Melodifestivalen och åt massa gottigheter.
Den här söndagen började jag med att tvätta, men snart är det
klart och då väntar frukosten. Resten av dagen är oplanerad.
Har som sagt vilodag från gymmet och det tar jag på orden.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Låter som en härlig helg :) Skönt att ha vilodag och ladda om batterierna för kommande vecka :) SV: ja det var härligt det! Han är bäst sambon min :D
Ja jag förstår att det är kämpigt för dig.. skönt att du vet om det så du inte söker det jobbet nu. Det kanske kan komma i framtiden :) Jag är väldigt anpassningsbar så för mig funkar det. Jobbade ju i skift förra sommaren (och i sommar blir det likadant). Även H jobbar ju skift. Därför skulle jag inte kunna ha skiftjobb i framtiden. :)

Det är bra att äta "hela tiden".Man behöver den extra energin. Var tredje timma är perfekt. Jag brukar ha aprikosbitar med mig, riskakor vågar jag inte äta längre haha men ibland slinker någon ner :)
Bars, frukt och bär osv :)

2016-03-13 @ 10:28:22
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: miningalinn

God frulle!

Sv: Mitt sportlov var asbra. Var verkligen nöjd med det!:D

2016-03-13 @ 12:07:03
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Petra

det är jobbigt med det fundera på att byta p-piller tycker det har blivit sämre med dom på senaste tiden

okej trevligt nja inte så mycket fundera på om jag skulle läsa något

2016-03-13 @ 13:28:12
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0