Påskdagen

 
Hallå finisar och glad påsk i efterskott! Jag har spenderat
några dagar hos mamma på ön men är nu tillbaka hemma hos
mig. Borta bra men hemma bäst! Har ätit god mat, hälsat på
mommo och vräkt i mig mängder av godis. Lite väl mycket
kanske... Men men, bara påsk en gång per år.


Kom hem idag vid 14-tiden och då hann jag besöka gymmet
en sväng innan de stängde. Skönt att köra ett pass efter allt
jag ätit dessa påskdagar. Nu är middagen i magen och det blev
rester från gårdagens påskmat, lika gott idag, hihi. Tänkte nu
deklarera och om 30 minuter ska jag och mamma spela Bingolotto.
Hoppas på vinst! Får ta tag i kommentarerna och ordna inlägg
när det finns mer tid till det.

Kommentarer
Postat av: CAMILLAESI

mumss :))

2016-03-27 @ 22:47:47
URL: http://camillaesi.blogg.se
Postat av: http://siliiins.blogg.se

Härligt :D

2016-03-28 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0