Måndag

 
 
Helgen sprang förbi som alltid, men även om den gick väldigt fort
så har jag hunnit med en hel del. En visit till Morjärv, handlat,
tvättat, lagat god mat och matlådor, bokat flygbiljetter, sett Melodi-
festivalen och tagit det lugnt. En bra helg!
 
 
Nu hoppas jag att den här veckan blir lika bra och inte allt för
stressig. Det är längesen vi har haft en normal takt på jobbet,
de senaste veckorna har varit väldigt hektiska. Idag väntar ett
möte, hembesök och utredningsskrivande, så att fylla dagen
kommer inte vara några problem. Sen väntar som vanligt
ett gympass och förhoppningsvis går det bra och med extra
kraft efter både påfyllardag i lördags och en vilodag igår.
Hur ser er måndag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jag är glad att helgen gick fort över då jag arbetade denna helg. Ledig idag så jag är nöjd haha! Men låter som om du hade en toppen helg, även ifall att du tyckte att det kändes som om den gick snabbt över! :)

Sv; ja, det är alltid kul att få något nytt hem. Jaså, jag brukar inte köpa smink då jag inte använder så ofta och det tar då inte heller slut så ofta. Men mascara köper jag var tredje månad! :D

Jo tack, min helg har varit bra även ifall att jag har arbetat fredag kväll, lördag dag samt söndag kväll. Men det har varit bra utöver det! Och även på arbetet :)

2016-03-14 @ 13:32:38
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Kul du skall se dme igen nu när de ställde in i höstas :)

min måndag var sådär fick se kent skulle släppa nytt och ny turne, men tyvärr också absolut sista. så det är lite tråkigt :(

2016-03-14 @ 13:44:22
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Petra

ja håller tummarna för det :)

nä inte jag hellre har kommit in en period nu jag bara vill läsa och det är possetivt tycker jag

2016-03-14 @ 13:50:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag hoppas också på en lite lugnare vecka :)

2016-03-14 @ 15:59:22
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0