Lista

En låt som spelas ofta hos dig?
Miriam Bryant – Life is a flower spelas minst 1 gång per dag, haha.

Favorit maträtt?
Här har ni en som älskar mat, särskilt kyckling med potatis och
rotfrukter i ugn. Mums! 
 

Hur länge har du bloggat?
Sen november 2006, över 9 år, helt sjukt länge!

Föredrar du fullspäckade eller lugna helger?
Både och. Vissa helger är det såå skönt att ta det lugnt och
inte ha några planer, medan andra helger gillar jag att ha
aktiviteter inplanerade. Men på söndagar vill jag gärna ta det
lugnt och ladda batterierna inför kommande arbetsvecka.

Ett motto/citat som du gillar? *min tatuering*
En favorit är ”Don’t dream your life, live your dreams” som
jag har tatuerat på ryggen. Men gillar även andra som
tillexempel ”Believe you can, and you are halfway there”.

 

Något du absolut inte äter?
Lever, usch och fy!

Favorit parfym?
Finns många favoriter hos mig, men Alyssa Ashley – Vanilla
är en favorit som hängt med sedan högstadiet.

När var du senast sjuk?
Senast jag var rejält sjuk var i januari då jag var förkyld i
3 veckor. Så jobbigt! Men i februari var jag också förkyld
men inte lika mycket då som tur var. 

Vad har du för utbildning?
Socionomutbildning från Umeå universitet.

Nämn något på N som du gillar?
NOCCO, livets dryck!  Älskar varenda smak förutom hallon.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken smarrig mat :)

2016-03-18 @ 15:00:35
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Rolig lista :) . Vad sugen jag blev på mat nu när du la upp den bilden ;) 17.30 ska vi på kalas och efter det ska vi hem och göra tacos. Lääängtar ;D

SV: jaa jag är alltid ute på promenad på min rast :) Skönt att rensa öronen lite ;D
Vi tog en sväng till Motala, gick lite på stan och sen storhanlade vi. Nu är vi hemma igen och ska göra oss i ordning till kalaset :)

Ja toast är såå gott, och nu när vi väl har en sådan maskin så gör vi det ju så ofta eftersom det är så gott. Men har man ingen så är det kanske inget man behöver förrän man köper det och förstår hur gott det är ;D
Camilla var också bra men jag hoppas nog på Fredrik ändå :)

2016-03-18 @ 16:07:28
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

kul och lära känna dig mera

ja verkligen håller med dig om det

ja dolalrstore är en bra affär okej hoppas du kommer till dollarastore framöver

2016-03-18 @ 16:34:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0