EFIT 20 mars 2016

Här kommer min EFIT-dag som jag hade 20 mars.
Tidigare EFIT-dagar hittar ni här.

06.08 – Vaknade superpigg och kunde inte somna
om.
Låg kvar i sängen och myste med Diesel.


07.00 – Söndagsspa som varje söndag.


08.10 – Förberedde blogginlägg, såg
Nyhetsmorgon och drack kaffe.


09.00 - Delade medicinerna i dosetten.


10.18 – Helgfrukost framför tv:n.


11.05 – Långpromenad längs strandpromenaden
och älven.


12.23 – Målade i målarboken.


13.13 – Filmtittande: Fast & Furious 6.


14.20 – Filmtittande: Fast & Furious 6.


15.29 – Middag: Kyckling, ugnsrostade rotfrukter & potatis.


16.04 – Vattnade blommorna.


17.00 – Packade gymväskan och förberedde
inför kommande arbetsdag.

18.06 - Gjorde egna proteinbars


19.00 - Skrev inköpslista för veckan.


20.03 – Såg tv och åt kvällsmål.
(Gammal bild för jag glömde fota)


21.43 – Sovdags.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vilken härlig dag du verkade ha haft i söndags. Roligt inlägg! Jag kanske skulle kunna göra en efit dag imorgon då jag är ledig hela dagen och ska hitta på något roligt då så hoppas att det kommer att bli lika roligt som din! :D

Sv; jo tack, utbildningen gick jätte bra och var väldigt lärorik och rolig. Fick släcka bränder på en dockas kropp samt med en brandsläckare. Hade otroligt trevligt faktiskt! :)
Härligt att du också går på sådana utbildningar! :)

2016-03-23 @ 20:21:25
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Kul och följa dig en dag :)

Ja och han kände säkert igen rösten med, för hon prata ju med oss, så han tyckte nog var är Anette :)Han blev inte ledsen iaf, men han avr ju i mammas trygga famn :)

Ja förstår dig, Hugo kommer alltid vara min lilla bebis :)

Ja vi får se vad det blir, jag vill ju gärna jobba inom särskolan så vi får se om jag kanske kan hitta ett jobb där.

2016-03-23 @ 20:51:38
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Tilda

Verkligen roligt inlägg! :)

2016-03-23 @ 21:32:30
URL: http://nouw.com/tildaochmolly
Postat av: Lis Mari

Så mysigt! Det skulle vara kul att se en EFIT från en arbetsdag någon gång :D

2016-03-24 @ 06:56:47
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0