Beställt

 
Whoop whoop, helgen är kommen och jag startade den med
ett biceps/tricepspass på gymmet. Hade även tänkt köra cardio
men kunde inte på grund av mitt onda knä.. Slog nämligen ytter-
dörren rakt i knäet imorse med hård fart, fy så ont och klantigt!
Men 50 minuters rent styrkepass blev det i alla fall innan jag
begav mig hemåt.


Slängde i mig lite mat och gick sedan ner på ICA för att handla.
Alldeles nyss gjorde jag även en beställning hos Gymgrossisten,
wiie! Så spänd på att få paketet och alla godsaker! Nu ska jag
ringa mamma och sedan blir det kvällsgott med caseinpudding
och fruktsallad framför tv:n.
Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Få jag kopiera den och klistra in på min blogg?

Ja har lyssnat på dom hela kvällen aha okej ska kolla in honom.

Hippas du får en fin fredagkväll

2016-03-18 @ 20:04:53
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0