Annandag påsk

 
Måndagmorgon, annandag påsk och jag är ledig från jobbet
ännu idag.
Underbart med dessa röda dagar kring högtider!
Gårkvällens bingospelande gav ingen vinst men det var roligt att
spela ändå. Sen tittade jag på Snabba cash: Livet deluxe innan
sängen kallade. Nu är jag i fullgång med att tvätta och har gjort
det sen före 08-tiden. Strax är allting färdigt så just nu sitter jag i
soffan med en mugg kaffe och ser Nyhetsmorgon under tiden.
När tvätten är avklarad ska en god helgfrukost intas, sen ska vi
handla mat och när gymmet öppnar klockan 12 ska jag dit och
köra 1 timme kondition. Det behövs efter denna påsk!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Visst är det skönt med de röda dagarna ;) Känns som vi varit lediga länge nu, men det har varit såå skönt :)
SV: jag har haft det superbra :) Hoppas du med haft det!
Ja jordgubbarna är så goda, har smockat i mig en hel del nu under påsk. Nästan mer jordgubbar än godis :)
Bra att variera cardion :) Imorgon ska jag köra zumba och det är den roligaste tycker jag =) Annars gillar jag ju intervaller om du minns det :D Aha okej! Jag har faktiskt testat många olika varianter, något med hallon, som blev jättebra, nog det bästa , elelr godaste =)

2016-03-28 @ 21:46:40
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: yasmeen

va härligt :) så skönt med lite ledighet från jobbet också! ha det så bra :)

2016-03-28 @ 23:40:20
URL: http://yasmeenadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0