Tisdag

 
Ännu en morgon med tidig uppstigning.. Här gjorde vi morgon
redan vid 06.30 idag. Har fått i mig en mugg kaffe för att piggna
till och få lite energi, och ska strax röra mig mot gymmet för ett
lättare cardiopass. Evigheter sen jag körde cardio så tänkte gå
lite på löpbandet. Klarar inte av att köra några jobbiga intervaller
som förut men att promenera en kortare stund i lagom fart framför
tv:n och med bra musik duger gott och väl. Sen blir det att äta
frukost och resten av dagen är oplanerad. Precis vad som behövs!
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter som en härlig start på dagen! Själv ska jag strax cykla till en sjö och tillbringa dagen där :)

2016-06-28 @ 12:19:12
URL: http://wildisland.se
Postat av: Days by Johanna

Bra och hålla igång lite även om orken inte riktigt finns där.

Ja tänkte försöka tvätta de iaf 2 gånger om året, försöka iaf haha

2016-06-28 @ 12:47:40
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: NICOLE

Hoppas det gick bra på gymmet och att ni fått lite solsken idag fastän det inte skulle vara det ;) Här växlar det fort från ena stunden till molnigt och nästa soligt :)
Jag slutade 13 idag och är supertrött så ska nog ta och vila lite innan Henrik kommer hem.
SV: Visst var det fint! Det är ljuvligt att gå vid vattnet på kvällen. Rofyllt för själen:)
Håller med dig om att det bästa sättet att lära känna en ny stad är att ta på sig ett par bra skor och promenera runt :) Vi går hur mycket som helst så jag kommer nog se mig om rätt snart efter att vi har flyttat :D

Haha så kul att det kan skilja så :)

Ja fy ja, det förstår så. Jag har ångest själv men aldrig panikångest men som jag skrev har jag ju sett det på nära håll. Ja precis, och just att det skedde i bilen när personen körde.. Det var lite smått läskigt och då gick jag bara i nian så det var bra gjort av mig att handla så instinktivt ändå..
Sen när ambulansen kom frågade de "Tror du att din väninna kan flytta på bilen?" Hmm vad va jag, 15 eller något ;D
Hoppas du kan ta dig ut på marknaden medan det fortfarande är rätt glest på människor! =)

2016-06-28 @ 13:45:35
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erika

Skönt med en oplanerad dag sen!

sv. Nej här är det planering och fix hela tiden känns det som och känner jag mig själv rätt lär det väl bli så ända fram tills dagen D. Mycket som ska göras och tänkas på ;)

2016-06-28 @ 13:56:36
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0