Onsdag

 
Här ekade det tomt igår. Det är väldigt mycket på jobbet just nu,
man springer häcken av sig hela tiden och ärenden öser in.
Något positivt i allt detta är att jag igår äntligen fick flytta in i mitt
nya kontor. Det tog ju "bara" 6 månader innan det var färdigbyggt
och klart med el, möbler osv.. Men nu sitter jag i nya kontoret
och jag är så nöjd, nice att ha det största rummet också, hihi.
Förutom jobb igår hann jag även vara med finaste igårkväll samt
handlade mat.
 

Den här onsdagen kommer bli som gårdagen - både på jobbet
och på fritiden. Massa utredningar att skriva och även ett hem-
besök ska avverkas på jobbet. Under lunchen blir det ett axel/
ryggpass på gymmet och ikväll vankas middag och myskväll
med den finaste. Myspys! ♥ Får besvara kommentarerna någon
annan dag när det finns tid, nu är det dags för fix inför jobbdagen.

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Härligt med nytt kontor och det största, drygt det tog lite tid

Överansträngningar är inte kul, bra du tar det lugnt så det inte blir värre

Ja Erik är toppen, han gör mig till en bättre människa, och fångar upp mig när jag mår dåligt. Han är en klippa! :)

2016-06-01 @ 13:39:07
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Caroline

Låter som en härlig dag trots jobb! :) Kul med nytt stort kontor :D Här är det 28 grader i solen så jag hade mer än gärna varit ledig idag men jag passar iaf på att gå ut på lunchen och rasten :)

Jag hade tur och fick återgå till min andra tjänst så nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb ;)

Taaack, hoppas verkligen att jag får det jobbet :)

2016-06-01 @ 14:33:11
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0