Onsdag

 
Äntligen visar sig solen igen efter någon dags frånvaro.
Har suttit ute i solen drygt fyra timmar så jag hoppas ha
fått lite färg på kroppen! Intog frukost på balkongen vid
10-tiden efter att ha kört ett lättare ryggpass på gymmet
(som inte var det bästa passet..). Sen blev det att läsa
tidningar och fika med grannarna i solen. Älskar att jag har
så trevliga grannar, de är hur gulliga som helst!


Jag har just kommit ur duschen och haft ansiktsmask.
Kände att jag behövde fräscha till mig, haha. Är sjukt trött
idag så tror det blir att ta en powernap strax, efter att jag
har målat naglarna. Senare vankas middag, mys i soffan
och fotbollsmatch. Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Förstår inte hur man orkar sitta i solen så länge! Visst att man kan läsa och lyssna på musik, men jag mår typ illa efter en stund ^^, synd det. Men idag har vi också haft kanon väder, upp till 23 grader tror jag, men jag var bara ute i vädret fram och tillbaka till arbetet ^^,

Sv; tack ska du ha! :D

Jag förstår det! När du läste psykologi på universitetet, var det lite lika som i gymnasiet då? :)

Jaså okej. Ja, men då hoppas jag att du iallafall inte hamnar i samma banor som förra gången, då du blev sjukskriven! :/

Jo tack, min helg var bra. Hoppas att du också hade en bra helg förra helgen! :D

2016-06-22 @ 18:39:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh det där ser så nice ut!!

2016-06-23 @ 09:40:37
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0