Midsommarafton


Godmorgon fredag och dessutom midsommarafton!
Glad midsommar på er!


Idag blir första gången på tre år som jag kommer fira midsommar
på ön. Förut var det standard men de senaste åren har jag bott i
söder så har inte kunnat fira midsommar i Norrbotten då. Under
förmiddagen ska det fixas och förberedas inför kvällens middag,
sen ska jag fixa till mig själv och på eftermiddagen blir det
midsommarfirande på byn med massa folk. Ikväll vankas god
mat och sen blir det eventuellt att åka till Mikaela och Johan
en sväng för att umgås. Myspys. Förhoppningsvis bjuds det
på bra väder!  Hoppas ni får en bra midsommarafton för det
har jag i alla fall tänkt ha.
Hur firar ni midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0