Måndag

 
Oj vilken bra söndag jag hade igår! Det behövdes verkligen då jag
behövde komma på andra tankar och inte tänka på min kommande
helvetes-vecka på jobbet. Före 10 var jag och finaste på motor-
stadion och tog plats i tornet för att jobba några timmar. Vi räknade
varven och höll koll på varningar, flaggor osv. Kul att vara med
"bakom scen" nu på rallytävlingar, förut innan jag kände finisen
har jag ju bara varit vanlig åskådare. På kvällen var vi så slitna
efter en heldag på motorstadion så det blev att slötitta på serie,
halvsova och äta kinamat. Myspys.


Nu är det måndag och en ny arbetsvecka är här, "helvetes-veckan"
som jag kallar den. Min kalender är fullproppad och jag förstår
inte hur det ska gå, får ångest av bara tanken på allt som väntar..
Idag blir det en skriv-förmiddag och på eftermiddagen medan
kollegorna är på droginfo ska jag ha vårdplanering. Känns lagomt
kul, eller så inte..   Att veta att det blir en tuff vårdplanering gör
det inte lättare heller. Nä usch, inte alls sugen på denna arbetsdag!
Hoppas ni får en bättre måndag.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

eller hur, sova med smink är det värsta sättet att sova. Sover hellre på en för mjuk eller hård säng, utan täcke, full. Än att sova med smink...

Vad spännande att jobba på rally, vad roligt att du fick vara med där baki :D

2016-06-13 @ 06:45:29
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Lät som en härlig söndag. Hoppas du överlever dagen idag! :)

2016-06-13 @ 12:09:10
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: CamillaEsi

härligt att din söndag var bra. Även om du tycker att det väntar jobbiga saker för dig denna veckan hoppas jag att det kommer lätta sig så att du får en lagom bra vecka

Kram<3

2016-06-13 @ 14:23:08
URL: http://camillaesi.blogg.se/
Postat av: Erika

Försök se det positivt, saker och ting brukar lösa sig ändå och då har man oroat sig i onödan :)

2016-06-13 @ 14:41:56
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Förstår att du inte var så taggad att gå till jobbet men jag hoppas det gått bra ändå =)
SV Hehe skojar du? Läste du/kollade du bilderna? För då tror jag nog du såg vad det var =)

Nä att vara handläggare samtidigt vara chef och vara högre lockar nog inte många! Fy vilken taskig sits att sätta någon i..

Klart du ska testa på något annat nu :) Du har ju världens chans. :)

2016-06-13 @ 15:27:03
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0