Lördag

 
Det blev inte någon kväll med finaste igår då han skulle på fest..
Hoppas få vara med honom imorgon istället! Då jag var ensam
hela kvällen somnade jag rätt tidigt, vilket resulterade i att jag
vaknade tidigt idag. Så nu sitter jag här i soffan med tränings-
kläderna på mig, dricker en mugg kaffe och läser tidningen.
Jag känner mig som en pensionär, haha. Har nyss fixat gym-
väskan med aminosyror och proteinpulver för klockan 09 ska
jag till gymmet. Blir att köra ett rygg/axelpass innan frukosten.
Sen väntar en mumsig frukost och fix här hemma innan jag och
Diesel kör iväg till Seskis. Ikväll blir det studentfest hos Anton
och jag ser så framemot det!  
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag somnade också tidigt igår, men jag sov inte många timmar natten mellan onsdag och torsdag. så inte konstigt att jag somnade tidigt igår efter en veckas jobb och lite sömn typ hela veckan. hihi ^^

sv; hihi ja jag kunde läsa det vännen! ;) maj började inte bra då jag opererade mig igen och inte fick träna på nån vecka, men månaden slutade väldigt bra däremot. hihi! :D <3

jag förstår att du är lite avis på mig gumman. det hade jag också varit. :P åh trist att du inte har råd att shoppa just nu. men du får ta och shoppa lite sen när du har pengar över.

är synd att vi inte bor närmare varann så vi hade kunnat åka och kolla på motorsport tillsammans. det hade varit riktigt roligt! :) åh vad roligt. nu blev ju jag lite avis på dig. hihi! hur länge är sm i rallycrossen? :)

oj, det låter ju inge vidare det där med ditt knä :/ är smart att du avstår från benträningen då så du inte skadar dig ännu mer. :/

ja jag hade lite andra planer i onsdags än träning. kan skicka ett sms till dig om vad det handlar om. ;) och nu har jag dessutom blivit förkyld så orkar inte riktigt ta mig till gymmet, känner mig inte alls pigg. plus att jag känner av halsen till och från. så jävla typiskt!! :( <3

2016-06-04 @ 08:49:10
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Tove Arvidsson

Surt att han skulle på fest, så tråkigt att sitta ensam!!

2016-06-04 @ 10:14:38
URL: http://nouw.se/arvidssontove
Postat av: Days by Johanna

Hoppas du får träffa honom imorgon :)

Känner igen mig i det du skriver om affären. När mor fick cance första gången blev det tufft för mig. Var sjukskriven, så var med mest hemma, så skulle jag på handboll med min bästis och hennes vän. Jag höll på och få panik i arenan bland allt folk. Min vän och hennes kompis märkte inget ( vi sluta umgås strax efter detta, då jag insåg hon ljög om allt och massa sånt) men killen som satt två platser bort såg att jag inte mådde bra och utan prata så hjälpte han mig bli lugn genom blickar, gester och roliga miner.

2016-06-04 @ 12:17:04
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

åh, du är så aktiv! Jag vaknade seeeent idag - 9:00 när klockan ringde, brukar alltid vakna vid sju i vanliga fall. Men igår kom Néa till mig strax efter nio på kvällen - då jag i vanliga fall går och lägger mig. Så jag tror klockan var kring halvtre då jag kom i säng. Berusad var jag också. Så sovmorgon till nio var ändå helt okej känner jag ;)

2016-06-04 @ 12:37:58
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0