Lördag

 
Här har det varit tyst i någon dag igen. Som jag skrev sist så går
hälsan i första hand och då får bloggen stå åt sidan. Jag är fort-
farande väldigt trött och orkar inte med mycket i vardagen. Den
mesta tiden spenderas liggande i soffan eller sängen, antingen
sovandes eller tittandes på Person of interest. Lunkar omkring
i mjukiskläder hela dagarna, osminkad och med håret i en knut.
Har ingen ork eller lust att fixa till mig just nu. Idag tog jag mig
dock ut ur huset för ett kortare besök hos mammas kusin men
tröttheten tog över efter en stund så vi fick åka hem. Maten är
nu i magen och jag ska slå igång en serie och vila i soffan.
Ville bara kika in och visa lite livstecken. Orkar dock inte
besvara kommentarerna utan får ta det vid annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV: nä det satt gott med tacos både i fredags och igår, samt till lunchen idag haha:) Men nu får det nog vara bra på ett tag ;)
Ja nä nu siktar vi mot nya mål när du är redo för det. Du ska ju inte skynda fram något nytt jobb nu när situationen ser ut som den gör:) det kommer lösa sig när du är "där".
Nä åh.. det låter inge vidare alls:(( men jag hoppas du repar dig och att det snart känns någorlunda i vardagen.

2016-06-19 @ 22:03:53
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0