Läkarbesök

 
Godmorgon torsdag! Här var det en rätt tidig uppstigning imorse
då jag ska hinna få i mig frukost och fixa till mig innan jag ska
iväg vid 09.30. Har en tid hos läkaren under förmiddagen, så
hoppas att besöket går bra. Får se om jag blir fortsatt sjukskriven
eller vad som bestäms. Efter läkarbesöket ska jag hem och
packa ihop lite saker för att sedan styra bilen mot Seskis.
Kommer spendera midsommarhelgen där med mamma. Det blir
en lugn midsommarafton för min del då jag inte är frisk och inte
har ork, men jag tror det blir bra ändå. Lugn och ro är det som
behövs. Hoppas på fint väder i helgen så jag kan sitta ute och
sola, min kropp behöver få lite färg..

Kommentarer
Postat av: JoJo

hur gick det hos läkaren gumman? smsa om du vill <3

sv; ja nudefärgade läppar är en favorit hos mig just nu faktiskt! :D

nej usch, det är inte alls någon höjdare att vara trött. :( hoppas att du blir piggare snart gummsan!! <3

haha, ja det var galet vilken träningsvärk jag hade. den höll i sig i tre dagar dessutom x'D jag måste också ta tag i min kost igen, känns som att jag har tappat det lite igen. äter alldeles för mycket godis igen vilket inte alls är bra. bläääh! :P

idag efter jobbet köpte jag hem dom andra två nya propud smakerna. jag hoppas verkligen att den som smakar blåbär är god som din kollega säger. jag har höga förväntningar på den faktiskt. :) ja jag måste kolla efter den kvargen som smakar vit choklad. den låter ju super god :)
hahah det låter ju som ett perfekt kylskåp du har ;D har du provat propud's protein milkshakes än? :D

2016-06-23 @ 21:31:07
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Caroline

Hoppas det gick bra hos läkaren! Håller med, skönt med en lugn midsommarhelg! Blir lugnt även för mig. Min familj kommer upp från sthlm så jag ska umgås med dom hela helgen :)

2016-06-24 @ 08:45:02
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0