Kosttillskottsförråd

Som ni vet använder jag en del kosttillskott eftersom jag tränar
mycket. Jag har en hel kökslåda full med proteinpulver, amino-
syror, shakes, proteinbars etcetera. Allt rymms inte i en enda
kökslåda utan jag måste ha produkter i andra köksskåp/lådor
också, haha. Tänkte för skojskull att jag kunde visa er lite av
mitt förråd, dock är inte allt med på bilden utan jag har ännu mer,
haha. Utöver allt detta ↓ har jag även steviadrops, 2 olika
Waldens farms syrup's och flera shakers.

 
En del av mitt kosttillskottsförråd:
• Caseinpulver: Gourmet-pro i smaken Choklad.
• Proteinpulver: Whey-80 i smakerna Double rich chocolate
och Caramel latte.
• Aminosyror BCAA-XX i smaken hallon/lakrits.
• Aminosyror Amino BCAA i smaken Strawberry passion.
• Aminisyror Xtend BCAA i smaken Raspberry blue.
NOCCO i flera olika smaker.
AminoPRO i flera olika smaker.
• Massa proteinbars från Goodlife, Questbar, Bestbar,
LSHP och Naturdiet.

Klicka på länkarna om ni vill läsa mer om produkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0