Juni-lista

1. Nämn 3 positiva saker denna månad.
- Vädret har varit rätt bra.
- Jag har inte slösat pengar på "onödiga" saker.
- Jag har människor i min närhet som bryr sig om mig. ♥

2. Har du varit sjuk denna månad?
Japp, blev utbränd och gick in i väggen igen.. Så har varit
sjukskriven sen mitten av månaden..

3. Hur har vädret varit denna månad?

Blandat. I början av juni var det asvarmt med över +25 grader,
sen helt plötsligt var det bara +4 grader och ösregn, haha.
Men för det mesta har vädret varit helt okej och temperaturen
har varit omkring +15 till +22.

4. Vad gjorde du på midsommarafton?

Var på Seskis, kollade in midsommarfesten på byn en stund,
träffade en kompis samt grillade och åt massa gott.

5. Gjorde du något denna månad som du inte gjort tidigare i år?
Var på rallytävling och hjälpte till i sekretariatet med att räkna
varv tillsammans med D.

 

6. Vilken maträtt var godast denna månad?
Helt klart kinamaten (kyckling i scheuzansås med ris) som
jag och D åt efter rallytävlingarna. Kinamat är to die for!

7. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Har blivit att se många avsnitt av Person of Interst, jag har
snöat in på den serien. Så himla bra! Sen har jag sett mycket
The big bang theory också som alltid, favoritserien ju. Filmer
minns jag knappt vilka jag sett.. En man som heter Ove,
En underbar jäkla jul och Johan Falk minns jag i alla fall.

8. Hur har det gått med träningen denna månad?
I början av månaden gick det riktigt bra. Köttade på ordentligt
och kunde börja köra benpass igen. I mitten av månaden blev
jag utbränd och då hade jag ingen ork till träning, så gymmade
inte på ett tag och då var även kosten sämre. Så man kan väl
säga att träningen hade kunnat vara bättre..

9. Visa en outfit från denna månad.
Myskläder är något jag haft mycket denna månad
jag är sjukskriven och hemma hela dagarna.

10. Lägg ut några bilder från denna månad.
 
Bakat morotskaka, yum!
 
Min fina Diesel. ♥
 
Promenerat längs strandpromenaden i solsken.
 

Hittade de nya Propud-smakerna på Ica, wiie!
 
 
 
Varit på hälsocentralen på grund av utbrändheten och
blev
fortsatt sjukskriven..

Midsommar.

Solat i hopp om att bli brun.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

Kul lista :)

2016-06-30 @ 18:00:53
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: NICOLE

Supermånga fina bilder! Och härlig lista även om allt innehåll i den inte är härligt =)
SV: ja det var verkligen en toppendag :D . Så skönt att de inträffar på de lediga dagarna ;) Nu orkar jag jobba hela helgen.
Mysigt att fika med en granne! Hoppas ni får det trevligt när det sker :) Och så måste du spara lite tills jag kommer ;):D

Å så jobbigt :(( .
Jo det är smidigt, Henrik gör ju också så, så nu får jag ta av dem :) Men jag som inte har det som "grej" blir det lite knepigt att tänka på :)

2016-06-30 @ 19:15:54
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV: Jopp hela helgen blir det:) Men i år jobbar jag som tur är inte VARJE helg utan varannan ;) Så det är ju en klar förbättring från förra året!
Nä faktiskt har jag ett drömschema så jag jobbar inte så värst många timmar vilket jag kan tycka är skönt, speciellt nu när vi flyttar =) Då hinner jag göra mer på en dag än bara jobba =)
Hahah nää du får gärna baka mer ;D jag är ju ett litet fikamonster så ;)
Ja min dag har varit toppen, var och körde stadskörning efter jobbet och hon boostade mig såå mycket, är så glad nu :D

2016-06-30 @ 19:27:04
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa :)

2016-06-30 @ 19:37:53
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Petra

fina bilder

sv ja pizzan blev god och var väldig populär men jag ville egentligen ha kantareller på pizzan men det fanns inga färska i affären så fick ta champinjoner då

ja få hoppas det blir en bättre sommar då förra sommaren var skit väder på semestern.

okej jag förstår hoppas det löser sig

ja det ska bli roligt ja det gör hon ska hälsa på hos henne sen nästa sommar

2016-06-30 @ 21:22:15
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Roligt inlägg och skönt att vädret har varit bra, här har det varit lite upp och ner!!

2016-06-30 @ 21:42:21
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: JoJo

jag gillar att läsa dina dom här månadslistorna :D så många fina bilder vännen!

sv; hihi tack gumman. :) min midsommar var väldigt fin. är helt fantastiskt att det var bra väder för en gångs skull och varmt dessutom! :D låter som att du också hade en bra midsommar tillsammans med din mamma bortsett från panikattacken <3

men ingen fara, jag vet ju att du har varit hos din mamma och att du inte kan svara när du är där. jag kommer ju själv med ett sent svar. :P haha! är ju bra att du har blivit sjukskriven ett tag nu. hoppas att du kommer må bättre med tiden. <3 nej utbrändhet försvinner ju inte snabbt precis. :(

hur går det med att vara utan godis? går det bra för dig? :) själv är min kost inte alls bra nu, äter sjukt lite och tränar på det. men ja, jag mår inte så bra igen av två olika anledningar. kan ta det över sms eller nåt nån dag. <3

som du vet så har jag ju testat propud blåbär nu och jag bara älskar den! :D jag har inte heller provat propuds milkshake choklad än, den står i kylskåpet orörd, men dom andra två smakerna har jag testat och dom gillade jag :) jag har nya nocco tropical hemma, men nu känner jag mig lite skeptisk till att jag kommer tycka om den om du säger att den smakar som fanta exotic. den fantan klarar jag inte av att dricka längre. har groggat sönder den på gymnasiet. haha x'D

2016-06-30 @ 21:50:58
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Erika

Du är ju viktigast, så att träningen inte varit den bästa kan kvitta. Gäller att du tar hand om dig och vilar upp dig. Kram!

2016-06-30 @ 21:56:51
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Himla härliga lista!
Har missat totalt att du gick in i väggen dock, hoppas allt är bättre nu! <3

2016-06-30 @ 22:04:06
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Kul att läsa, fina bilder med :)

2016-06-30 @ 23:04:09
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Caroline

Åh vilka härliga bilder!! :)

2016-07-01 @ 09:09:31
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0