Fredag

 
O M G så skönt med fredag! Trots en ledig måndag och en
kortare arbetsvecka känns det obeskrivligt skönt att helgen stundar.
Det har varit en riktigt tuff vecka med extremt mycket att göra,
flera akuta ärenden, mycket stress, huvudvärk etcetera. Gårdagen
var riktigt hemsk och jag trodde att jag skulle gå in i väggen igen..
Symptom kom tillbaka och jag ville bara skrika och gråta över allt..
Men efter att ha fått stöd och sällskap av den finaste så mådde jag
lite bättre. Men var ändå helt slut och låg halvdöd i soffan med
huvudvärk hela kvällen.
 
 
Den här fredagen blir också hektisk men förhoppningsvis inte
lika hemsk som gårdagen. Har något att se framemot i alla fall -
på eftermiddagen ska vi se när studenterna åker på flaken förbi
jobbet. Så skoj! Utöver jobb och studentkortege väntar ett
mag- och bicepspass på gymmet, en god middag och ikväll
mys i soffan framför Person of Interest.
Hur ser era fredagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig, varit hemma från skolan hela veckan men fortfarande så fruktansvärt skönt med fredag och helg!! Idag får jag dessutom sommarlov, wiho :D

2016-06-10 @ 08:55:15
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: jessy

Så fin du är! kram

2016-06-10 @ 09:34:44
URL: http://jessygunnarsson.com
Postat av: Tilda Barkselius

Åh vad jobbigt att du mådde så dåligt, skickar massa kärlek! <3

2016-06-10 @ 12:52:03
URL: http://fluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0