Utmaning

Jag har blivit utmanad igen (för tredje gången) att göra den här
utmaningen, så nu nominerar inte jag några nya bloggare utan
svarar endast på frågorna som jag blivit tilldelad.

Regler för utmaningen:
* Nämn bloggaren som nominerat dig.
* Svara på de 11 frågorna som bloggaren har ställt.
* Ställ 11 nya frågor. 


Det är Elena som nominerat mig och frågorna som jag
har fått är:

1. Vad gör du om 5 år?
Då är det år 2021 och jag fyller 30 år den hösten. Jag hoppas
att jag har barn, sambo och kanske till och med bor i hus.
Förhoppningsvis arbetar jag med barn och unga. Om jag bor
i Kalix eller någon annanstans återstår att se.

2. Storstad eller solsemester?
Jag gillar både och. Gärna storstad över en weekend och
solsemester under en längre tid (1-3 veckor).

3. Hur bor du?
I en 2-rums lägenhet i centrala Kalix. Älskar både lägenheten
och läget!

4. Nämn 3 saker du är riktigt bra på.
- Organisera. Har superkoll på alla papper och ordnat i pärmar,
i jobbkalender är olika möten osv markerat med olika färger
etcetera. Trivs när det är ordning och strukturerat.
- Laga mat och baka. Tycker jag är bra på det och det är roligt!
- Att ta i ordentligt på gymmet, haha.

 

5. Hur kommer det sig att du började blogga?
Det var en kompis som hade startat sin blogg hösten 2006,
hon visade hur det fungerade och så startade vi denna åt
mig. Började blogga om vardagen och även annat för att
kunna gå tillbaka och läsa om allt som hänt i livet. Har mycket
minnen här i bloggen!

6. Hur är din klädstil?
Vardaglig skulle jag säga. Gillar att ha jeans och en topp/linne,
men älskar att ha mjukiskläder när jag är hemma, hihi.

7. Favoritresemål?
Utomlands har jag bara varit 2 gånger (om vi bortser från
Finland), och då är Gran Canaria helt klart bästa stället.
Tyckte det var så fint där, bra väder, härliga stränder, bra
shopping och supergod mat. I Sverige är bästa resmålet
typ Ullared, älskar att vara där! Har även sovit på campingen
och det var riktigt mysigt och bra område.

 

8. Vad är du mest rädd för?
Finns mycket jag är rädd för, haha! Getingar, fästingar, trånga
utrymmen osv men att åka hiss ensam är det värsta! Jag går
hellre tex 20 våningar än åka i hissen ensam, är så jäkla rädd
att fastna där inne.

9. Vad skulle du inte klara dig utan?
Att gymma/träna! Brinner verkligen för att gymma och tycker
det är asjobbigt när jag ibland måste vara borta från gymmet
någon dag pga resa, sjukdom eller liknande.

10. Vad är eller var ditt favoritämne i skolan?
Psykologi gillade jag både i gymnasiet och på universitetet.
Så himla intressant!

11. Favoritserie?
Älskar verkligen The big bang theory, inget slår den serien.
Tröttnar aldrig på att se den, haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

Så kul att läsa dina svar :)

sv. Det är en Welsh Corgi Cardigan, dock bara några månad på bilderna :)

2016-07-04 @ 15:27:03
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag och Erik har skaffat kort på IKSU nu, det ska bli så kul att börja gymma :)

2016-07-04 @ 18:35:21
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0