Tisdag

Blombuketten som jag fick igår av kollegorna.
 
 
Oj så trött jag är! Gårdagens tvättande och mathandling tog på
krafterna och hela eftermiddagen/kvällen var jag trött och slut.
Det verkar ännu sitta i, plus dåsigheten av medicinerna, så är helt
sjukt trött nu.. Igår planerade jag att ta en promenad idag innan
frukosten men nej, någon promenad blir inte av, är alldeles för trött
och orkeslös.. Jag ligger halvdöd på soffan och ska strax äta en
mumsig grötfrukost. Har inga planer för dagen utan jag får se vad
jag orkar med. Måste bara visa vilken fin "Krya på dig"-blombukett
jag fick igår av kollegorna. ↑ De är så goa! ♥
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du känner dig piggare :) Fina blommor!

2016-07-26 @ 11:51:40
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: Days by Johanna

Så vacker bukett

2016-07-26 @ 11:57:10
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0