Stekhett

 
Oj vilken värme som har levererats här i Kalix idag! Det har
varit strålande sol och stekhett hela dagen.   Underbart härligt
även fast jag stundvis tyckte det var för varmt, haha. Igårkväll
försökte jag vara utan medicin men kunde verkligen inte somna
så fick kliva upp och ta den vid 23-tiden, vilket resulterade i att
jag har varit astrött och dåsig långt in på denna dag.. Åh vad jag
önskar att jag kunde sova normalt, utan medicin.. Sen har solen
också gjort mig trött idag så det har varit dubbelt upp av tröttheten
liksom, jobbigt! De senaste två timmarna har jag spenderat
liggandes i soffan framför Person of Interest, och nu inväntar jag
Halvåtta hos mig och Allsång på skansen innan sängen kallar.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Att det kan skilja så;D Det har öööst ner här hela dagen i stort sett. Med uppehåll när jag hade min uppkörning!.... som jag klarade :D Wohoo! Ett steg närmre!!
Hoppas verkligen att du snart kunde sova utan dina mediciner..
SV: Haha jaa så typiskt verkligen, kommer bara till äpplet vet du när telefonen slås igång. Sen händer det inget mer. Men har beställt en ny så får se när den behagar komma. Du vet ju av egen erfarenhet att det kan ta ett tag ;)

Jo att packa upp ser jag verkligen framemot :) Och så ska vi ju ha en del nya möbler också så det blir spännande :D

2016-07-12 @ 21:06:24
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt då ens sömn blir sådär störd :/ jag hoppas verkligen att det snart blir bättre! :)

Sv; jaså! Vad roligt :D ja, jag har en ung familj hehe :)

Jo, jag vet. Det är många som inte riktigt förstår sig på utbrändheten eller kopplar det med någonting annat. Men som sagt tyckte jag att det var jätte bra att du skrev ett sådant inlägg! :)

Ja, håller helt med! Jag tycker också om Lindex trosor hehe :D

Jo tack, jag har haft en jätte bra dag idag. Hoppas att du också har haft en bra dag idag! :)

2016-07-12 @ 21:58:31
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Allsång har jag också hunnit med idag :)

sv. Ja det är verkligen en magisk känsla! Fast jag undrar verkligen var tiden har tagit vägen, dessa sista veckor har bara sprungit förbi. Galet :)

Japp, här levereras det mest regn. Tråkigt nog!

2016-07-12 @ 22:08:08
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Gabriella

Åh så härligt med värme, här har det bara regnat.. :/

2016-07-12 @ 22:44:12
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0