Måndag

 
Doften av nybryggt kaffe sprider sig i lägenheten i skrivande stund,
och det luktar så gott! Älskar att starta morgonenmed en mugg
kaffe i lugn och ro. Kaffet ska drickas upp och jag ska dra på mig
kläder, sen blir det avfärd mot Luleå. Måste dit och köpa lite nöd-
vändigheter till hemmet och på samma gång ska jag fylla på
proteinförrådet hos Gymgrossisten. Det kommer inte bli någon
vanlig shoppingtur med massa spring på affärer utan nu ska vi
bara på de nödvändigaste. Nu när jag är utbränd blir jag fort trött
och tycker det är jobbigt att vistas bland mycket folk, så en shopping-
tur på flera timmar är ingenting jag orkar/klarar av ännu, utan därför
blir det bara de nödvändigaste affärerna. Vi kommer mest vara på
Storheden där det är mindre folk, men ska en sväng in till centrum
för att äta och eventuellt köpa en klänning som jag spanat in.
Håller tummarna för att det inte är allt för mycket folk så jag får
panikångest igen..
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Vad roligt med en tripp till Luleå! Det är så fint där tycker jag :) Hade inte Henrik varit så motsträvig hade jag lätt flyttat dit ;D

SV: Hehe men det är nog så generellt känns det som, att intresset minskar och så då även utbudet. Vår marknad här har alltid varit eftertraktad innan men nu för tiden är det inte alls så mycket =)

Låter ju toppen att det är så pass nära. Går det förbindelser emellan? Vet ju inte ifall vi tar bilen upp eller tåg, eller om vi har möjlighet att låna :) Men det löser sig! Tror det går buss i och för sig va? Hoppas du får en fin dag, och att panikångesten håller sig borta! Jag ska också iväg sen och kika lite i affärer :)

2016-07-04 @ 10:27:27
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0